استاندار اصفهان گفت: کشتارگاه‌ها موظف هستند امشب و فردا شب کشتار مرغ داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱ 30 March 2021

عباس رضایی اضافه کرد: دستگاه‌های مسئول نباید اجازه دهند مرغ خارج از شبکه قانونی توزیع از استان بیرون رود و در صورت هرگونه تخلفی به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس جمهور هم در این نشست گفت: در مواقع مشکلات هیچ استانداری حق ندارد فقط استان خود را ببیند و باید کل کشور مدنظر قرار گیرد و یکی از نمونه‌های در موضوع تامین مرغ بود.

دکتر روحانی با تاکید بر این که تامین کالای اساسی باید از قبل پیش بینی شود، افزود: صف‌های خرید برای مرغ و روغن همچنان وجود دارد در حالی که تامین چند قلم کالای اساسی از جمله مرغ بسیار مهم است و باید تمهیدات برای شب عید اندیشیده می‌شد.

وی با بیان اینکه نگرانی‌های مردم باید برطرف شود، تاکید کرد: برای امسال باید برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد که در تامین کالا‌های اساسی با مشکلی مواجه نشویم.

رئیس جمهور افزود: ما تمام تعهدات خود از جمله ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان را برای تامین نهاده‌ها تامین کردیم و در بنادر و گمرک کالا‌های مورد نیاز به میزان مطلوبی ذخیره شده و وضعیت بسیار خوبی داریم و افزایش قیمت توجیه ندارد.

وزیر جهاد کشاورزی هم در این نشست با اشاره به اینکه تولید مرغ بدون مانعی جریان دارد و نهاده‌ها تامین شده و حجم جوجه ریزی هم مناسب است افزود: سوء استفاده و توطئه گسترده‌ای در جریان مرغ وجود دارد و نظام توزیع باید ساماندهی شود و همه استانداران باید مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور را اجرا کنند.

ستاد‌های استانی از طریق ارتباط تصویری و به صورت مجازی در این نشست شرکت کردند.

در این نشست، استاندار هرمزگان و آذربایجان غربی، نقطه نظرات و پیشنهاد‌های خود را برای بهبود و تنظیم بازار مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار