معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان؛
 معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: یکهزار و ۴۳۹ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز امسال با بازرسی بیش از ۲۷ هزار واحد صنفی شناسایی شد.
کد خبر: ۹۵۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ 29 March 2021

به گزارش تابناک لرستان، فریبرز حسامی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز امسال، ۲۷ هزار و ۱۷۵ مورد بازرسی به عمل آمد که منجر به تشکیل یکهزار و ۴۳۹  پرونده به ارزش ارزش ۱۰۸ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال شد.

وی اظهار داشت: همچنین در راستای تامین مرغ موردنیاز، هرشب بازرسی از کشتارگاه های مرغ گرم در دستور کار این سازمان قرارگرفته است و خودروهای حمل مرغ گرم در کشتارگاه پلمب و  صبح فردا با حضور بازرس در محل توزیع، فک پلمب می شوند.

حسامی از تشکیل ۱۷ پرونده تخلفاتی در راستای عرضه مرغ در سطح استان خبر داد و گفت: ارزش تخلفاتی این تعداد پرونده ۳۶ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال است و صاحبان این واحدها به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از اختفای کالا، عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی و عدم درج قیمت مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان در میان بگذارند.

انتهای پیام/

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار