کد خبر: ۹۵۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 27 March 2021

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: صف مرغ جمع شده و آرامش به بازار مرغ این استان برگشت.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحسید حشمت الله صمیمی دوست در حاشیه بازدید از بازار مرغ شهر یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا افزود: جهاد کشاورزی میزان تولید مرغ هر واحد مرغداری را دارد و این سازمان تا کشتارگاه بر روند کار نظارت دارد.
وی اظهارکرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز از کشتارگاه تا بازار و شبکه توزیع نظارت می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همه مرغ تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد در خود استان توزیع می شود و قیمت هر کیلوگرم این مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در نظر گرفته شد.

صمیمی دوست تصریح کرد: مابقی مرغ مورد نیاز استان که از استانهای همجوار تامین می شود بر حسب تقاضا به قیمت هر کیلوگرم به طور میانگین ۲۴ هزار تومان به فروش می‌رسد.
وی ادامه داد: همچنین هر کیلوگرم مرغ منجمد به قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در بازار استان توزیع و عرضه می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: محدودیتی برای خرید مرغ وجود ندارد اما از مردم انتظار داریم به اندازه مصرف خریداری کنند و احتکار خانگی پرهیز نمایند.
صمیمی دوست تاکید کرد: صف خرید مرغ در سطح استان جمع شده و آرامش به بازار مرغ برگشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، دادستان مرکز استان، بسیج اصناف و سپاه پاسداران در روزهای آینده بازار مرغ استان کهگیلویه و بویراحمد متعادل تر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار