رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر:
رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: عادی انگاری، برگزاری آیین‌های عروسی و عزا و دورهمی‌های دلیل اصلی روند افزایشی ابتلای به ویروس کرونا در شهرستان است.
کد خبر: ۹۵۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ 22 March 2021

 

علی صفدر سیاوشی روز دوشنبه درجمع خبرنگاران در پلدختر اظهار داشت: برای مقابله با ویروس کرونا پشتیبانی و مشارکت مردم با کادر درمان ضروری است و در صورت بی توجهی و عادی انگاری نسبت به پروتکل های بهداشتی وضعیت شهرستان بحرانی تر و کنترل و مبارزه را سخت تر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پرهیز از دید و بازدیدها در ایام نوروز به شیوع ویروس کرونا کمک می کند، افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا  مسافرت به شهرستان های با وضعیت نارنجی کرونایی ممنوع است و از تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی در پلدختر نیز جلوگیری می‌شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر بیان کرد: بنابر این مردم برای کاهش آمار مبتلایان و پیشگیری از شیوع کرونای انگلیسی از سفر به شهرهای قرمز و نارنجی خودداری کنند تا با برخورد نیروهای انتظامی و یا جریمه روبه رو نشوند.

سیاوشی یادآور شد: آمار مبتلایان از آغاز همه گیری کرونا تا کنون در شهرستان پلدختر به سه هزار و 275نفر رسیده است.

وی بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و ادامه داد: استفاده مستمر از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از مسافرت و تجمع خانوادگی از جمله مواردی است که مردم باید همواره در زندگی فردی و اجتماعی خود به کار گیرند.

براساس اعلام معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد استانی شهرستان های خرم آباد، الیگودرز، کوهدشت، چگنی، رومشکان، ازنا، دلفان و سلسله در وضعیت آبی و زرد و شهرستان های  دورود، پلدختر و بروجرد در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.
انتهای پیام/

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار