معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان:
معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با رعایت محدودیت‌های کرونایی طی سه روز گذشته ۴۸۸ مسافر در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مسافرپذیرهای لرستان اقامت داشته‌اند.
کد خبر: ۹۵۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 21 March 2021

به گزارش تابناک لرستان، "اسکندر فلاح وند" روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سطح استان لرستان ۲۶ هتل، ۲ هتل آپارتمان، ۱۱ مهمانپذیر، هفت اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت ۲ هزار و ۲۸۵ تخت برای اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۸۰ تخت کف خواب هستند و علاوه بر این پنج مجتمع گردشگری نیز در سطح استان لرستان پذیرای مهمانان نوروزی هستند.

 وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل های ستاد کرونا مسافرت به تمام شهرستان های آبی و زرد بلامانع و مسافرت به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع شده است اظهار داشت: در استان لرستان سه شهرستان بروجرد، دورود و پلدختر نارنجی هستند و نباید مسافران به این سه شهر مراجعه کنند.

فلاح وند به نظارت سختگیرانه و رعایت پروتکل های بهداشتی برای مسافران اشاره کرد و افزود: ورود مسافران به شهرهای بلامانع باید از قبل رزرو شده باشد، زیرا هر مکانی که مسافر از آن استفاده کرده تا ۲۴ ساعت قابل استفاده نیست.
انتهای پیام/

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار