رئیس کل دادگستری لرستان:
رییس کل دادگستری لرستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بقای اسلام و نظام جمهوری اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳ 11 March 2021

به گزارش تابناک لرستان، محمد رزم روز پنجشنبه در آیین گرامی‌داشت مقام شامخ شهدا و تجلیل از خانواده شهدای دادگستری استان اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده، همچنان‌که دوران هشت ساله دفاع مقدس مشعلی پرفروغ برای نسل‌های آینده کشور است.

وی گفت: بایستی با اتصال به مفهوم بزرگ و ماندگار شهادت، سعادت و پیروزی را برای جامعه به ارمغان آورد و با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بقای اسلام و نظام جمهوری اسلامی شد.

وی ادامه داد: واژه شهادت از برترین و مقدس‌ترین واژه‌های فرهنگ اسلامی می‌باشد و شهید کسی است که جان خود را در راه خدا از دست می‌دهد و شهادت اوج کمال انسان است زمانی که هستی خود را نثار محبوب و معشوق خود می‌کند.

رزم گفت: سهمیه استخدامی برای ایثارگران مطابق قوانین برنامه‌های پنج ساله توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی در این مجموعه به طور کامل تخصیص پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: همچنین تبدیل وضعیت تمام ایثارگران مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات ایثارگران به رسمی و قطعی در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اولویت دادن به قشر ایثارگران در انتصابات و تغییر سمت و وضعیت‌ها، افزود: در مجموع از ۲۳ خانواده شهید و ایثارگر دادگستری استان طی سال جاری سرکشی و دیدار شد.

انتهای پیام/

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار