نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت صدا و سیما برای رد فرهنگ جامعه گفت: فرهنگ به جامعه و افراد هویت می بخشد.
کد خبر: ۹۴۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹ 02 March 2021

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز، در مراسم تجلیل از کارشناسان و هنرمندان صدا و سیمای مرکز لرستان اظهار داشت: از ظرفیت صدا و سیما برای تقویت فرهنگ جامعه استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: ترویج پیام‌های آموزشی، تربیتی و اعتقادی در برنامه‌های صدا و سیما رسالتی خطیر بر دوش این نهاد بوده و با استفاده از این ظرفیت می توان در جهت رشد و توسعه فرهنگ دینی جامعه گام برداشت.

وی با بیان اینکه جامعه نیازمند تقویت فرهنگ و اصلاح رفتار اجتماعی است، گفت: در این زمینه انتخاب یک ساز و کار مناسب در استفاده از کارشناسان و صاحب نظران توانمند باید مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه در کنار تقویت فرهنگ باید رصد رفتار اجتماعی  و اصلاحاتی مورد توجه قرار گیرد.عنوان داشت: باید در حوزه فرهنگی از توانمندی مدیران مدبر بهره مند شد.

وی در ادامه تصریح کرد: زمینه حضور نخبگان، فرهیختگان، برجستگان، جوانان انقلابی و متدین جامعه در صدا و سیما  فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه فرهنگ به افراد و جامعه هویت می بخشد، گفت: رشد فرهنگ و اصلاح رفتار اجتماعی سبب توسعه و پیشرفت اقتصادی می شود.

برچسب ها: فرهنگ ، جامعه ، افراد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار