مدیر مخابرات منطقه لرستان:
مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: شبکه دولت و بانکداری الکترونیک ،در استان با استفاده از ظرفیت شبکه فیبر نوری ایجاد شده است .
کد خبر: ۹۴۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 02 March 2021

 

 به گزارش تابناک لرستان، نبی‌اله شمسی‌فر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش‌از 2هزار و 300 مشترک تجاری داریم که  این مشترکان عمدتاً بانک‌ها و ادارات دولتی هستند و شبکه دولت الکترونیک و بانکداری الکترونیک بر همین بستر فراهم شده است .

وی با بیان اینکه مخابرات منطقه لرستان، شعب سرپرستی بانک‌ها را به فیبرنوری متصل کرده است، افزود: اکثر ادارات کل استان به این شبکه متصل هستند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان عنوان کرد: به مدیران اعلام می‌کنیم این آمادگی را داریم که در سطح تمام شهرستان‌های استان اتصال ادارات و شعب بانک‌ها به فیبر نوری را انجام دهیم که بتوانیم در آینده بحث دولت الکترونیک را حداقل برای ادارات محقق کنیم که بتوانند خدمات خود را به صورت غیرحضوری به مردم ارائه کنند.

شمسی‌فر با اشاره به این‌که تصور ما این است که بستر مناسب برای تحقق دولت الکترونیک فیبر نوری است، تصریح کرد: بسترهای دیگری نیز وجود دارد اما مشکلات مردم را کاملاً حل نمی‌کند و فیبر نوری مشکلات شبکه سیم مسی را ندارد و توصیه ما این است که همه دستگاه‌های اجرایی برای تحقق دولت الکترونیک در کلیه شهرستان‌های استان با مخابرات همکاری کنند.

وی در بخش پایانی صحبت های خود خاطر نشان کرد: ما نیز تعهد می‌کنیم این کار را سرعت بخشیده و دنبال کنیم که ادارات شهرستان‌ها و شعب بانک‌ها را نیز وارد این شبکه کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار