معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان تا تاریخ هفتم اسفندماه به ۶۷ هزار و ۳۸۸ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۴۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 28 February 2021

به گزارش تابناک لرستان، مریم کوشکی امروز در جمع  رسانه‌های لرستان اظهار داشت: تا امروز ۲۱۸ هزار و ۹۸۸ نمونه مشکوک تست مخاطی کرونا به آزمایشگاه های تشخیص استان ارسال و از این تعداد پاسخ ۲۱۸ هزار و ۳۳ مورد اعلام شده است.

وی افزود: از این تعداد نمونه ارسالی به آزمایشگاه های مرجع استان  جواب ۱۵۰ هزار و ۶۴تست منفی بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: تاکنون یک هزار و ۳۴۸ نفر از مردم لرستان  به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

کوشکی با بیان اینکه کرونای انگلیسی پشت دروازه های لرستان قرار دارد تصریح کرد: مردم استان با دوری از تجمعات، دورهمی و رعایت پروتکل های بهداشتی از خود و فرزندانشان مراقبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس از تمامی مردم استان تقاضا می‌شود در خصوص رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک، کاهش ترددهای غیر ضروری، مسافرت‌های بین شهری و حذف تجمعات خطر آفرین از حضور در آرامستان‌ها خودداری نمایند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با ادامه روند موجود، احتمال بازگشت لرستان به شرایط نارنجی طی هفته های آینده محتمل است که افزایش تعداد مبتلایان و مرگ و میر را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار