مدیرکل شیلات هرمزگان عنوان کرد؛
تابناک-مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و رئیس اداره فنی و مهندسی شیلات هرمزگان و مسئولین شیلات شهرستان از موج شکن مردمی گرزه در راستای بررسی و حل مسائل مشکلات جامعه صیادی بندر گرزه و ارتقای خدمات رسانی از این موج شکن بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 24 February 2021

 

به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالرسول دریایی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه حل مشکلات صیادان و ارتقای خدمات رسانی به جامعه صیادی در دستور کار شیلات در سراسر استان قرار دارد گفت: خوشبختانه واگذاری موج شکنی مردمی گرزه به شیلات می تواند تاثیر بسزایی در توسعه و ارتقای خدمات رسانی به جامعه صیادی داشته باشد.
دریایی با اشاره به ظرفیت خوب منطقه گرزه در صید ماهیان سطح زی ریز ، بر ورود جامعه صیادی به مباحث ارزش افزوده و ارتقای ارزش افزود صید این آبزیان تاکید کرد‌.

وی تصریح کرد: بندر صیادی گرزه به عنوان یکی از موج شکن های مردمی واگذار شده به شیلات هرمزگان با هدف توسعه و ساماندهی صید و صیادی، می تواند نقش بسزایی در افزايش سهم شهرستان بندرلنگه در صید و صیادی داشته باشد.

مدیر کل شیلات هرمزگان اظهار کرد: بندر صیادی گرزه با حدود ۲۲ فروند شناور صیادی و بیش از ۱۶۰نفر صیاد نقش بسزایی در اشتغال پايدار و رونق اقتصادی منطقه دارد.

گفتنی است، مدیر کل شیلات هرمزگان و هیئت همراه در ادامه از روند پیشرفت پروژه پرورش ماهی در قفس هندورابی زاده در چیروئیه بازدید و دستورات لازم جهت پیگیری، بررسی و رفع موانع تولید این پروژه را صادر کرد.

انتهای پیام/ز486

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار