فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضاي يك باند حرفه اي سرقت و اعتراف آنها به ۴۵ فقره سرقت از اماكن خصوصي و عمومي دراین شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ 23 February 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" افزود: در هفته های اخیر با اعلام گزارش هايي از چند مورد سرقت از اماکن خصوصی و عمومی در اراک، بررسي موضوع در دستور کار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با آغاز تحقيقات تخصصی پلیس و با بهره گيري از تجهيزات هوشمند پليس، یکی از اعضاي اصلي اين باند سرقت شناسايي و در عملیات ماموران پلیس دستگير شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعتراف سارق به ۴۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و عمومی در اراک با همدستی ۲ نفر ديگر از دوستان خود و یک خریدار اموال مسروقه گفت: در عملیاتی جداگانه همدستان سارق نیز دستگیر شدند .
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف تعدادی از اموال مسروقه از محل فعاليت اعضاي اين باند اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سردار" مفخمی شهرستانی" با تأکید بر استفاده از وسایل ایمنی مناسب در حفاظت و حراست از اماکن عمومی و خصوصی از سوی شهروندان افزود: مردم می توانند هر گونه اخبار و اطلاعات را در زمینه فعالیت افراد فرصت طلب را از طریق تماس با مرکز فوریتهای ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار