فرماندار خرم آباد:
طولابی گفت: قطعه اول این پروژه، از خرم آباد تا بروجرد تا اوایل سال آینده و اردیبهشت به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۴۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 17 February 2021

به گزارش تابناک لرستان، جعفر طولابی، در نشست مجازی با اصحاب رسانه گفت: محدودیت های کرونایی بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی اعمال می شود.

فرماندار خرم آباد افزود: با توجه به وضعیت زرد کرونایی در خرم آباد، تالارها با یک سوم ظرفیت و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به فعالیت دارند، راه های ارتباطی کلیه آرمستان ها مسدود است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه عدم چاپ آگهی های مجالس ترحیم نظارت دارد.

وی ادامه داد: تاکنون 55 میلیارد تومان تسهیلات ویژه کرونایی در قالب 11 هزار و 724 واحد صنفی پرداخت شده است و این تسهیلات همچنان ادامه دارد.

طولابی بیان کرد: این تسهیلات با اشتغال حدود 8 هزار و 775 نفر در حوزه شهرستان خرم آباد پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به  سفر اخیر نوبخت به لرستان اظهار داشت: حدود ۱۰ پروژه مهم شهرستان خرم آباد مورد بازدید قرار گرفته و آقای نوبخت قول های در این زمینه دادند.

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه تکمیل آزاد راه خرم آباد - اراک یکی از این پروژه‌ها است، افزود: قطعه اول این پروژه، از خرم آباد تا بروجرد تا اوایل سال آینده و اردیبهشت به بهره برداری خواهد رسید.

وی موزه دفاع مقدس لرستان را از دیگر پروژه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: سد ایوشان، چهار خطه خرم آباد - کوهدشت، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد، آزاد سازی قلعه فلک الافلاک و دو پل بلیلوند و ماسور که در جریان سیلاب خسارت دیدند از دیگر پروژه‌های مورد توجه در این سفر بود که آقای نوبخت قول دادند که اعتبارات تکمیلی آنها را اختصاص دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار