استاندار لرستان:
استاندار لرستان گفت: درصد قبولی در امتحانات نهایی و کنکور از مسائل مهمی است که باید در برنامه‌ریزی‌های آموزشی دستگاه تعلیم و تربیت دیده شود.
کد خبر: ۸۹۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 01 September 2020

استاندار لرستان گفت: درصد قبولی در امتحانات نهایی و کنکور از مسائل مهمی است که باید در برنامه‌ریزی‌های آموزشی دستگاه تعلیم و تربیت دیده شود.

سید موسی خادمی امروز یازدهم شهریور در سی‌ و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) ویاران باوفایش اظهار کرد: از همه مردم و پیروان امام حسین (ع) که در این ایام با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حفظ شور و شعف حسینی عزاداری کردمد تشکر می‌کنم.

وی در ادامه گفت: امیدواریم با تلاش آموزش و پرورش به آن هدف و فلسفه که در این اجلاس تعریف شده برسیم و برنامه‌ها بدرستی تبیین شود و آنچه مدنظر است برای سال تحصیلی آینده برنامه‌ریزی شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه همه سیستم‌های کشور در سال گذشته سال سخت و پر زحمتی را طی کردند و البته آموزش و پرورش در این راستا مستثنی نبود، افزود: این درحالیست که همه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت به دنبال این بودند که در عرصه آموزش و پرورش نقصی ایجاد نشود؛ هر چند با مشکلات کرونا ویروس کار سخت شده بود اما آموزش و پرورش روش‌های جدیدی را خیلی سریع وارد مدار و در این راستا سربلند بیرون آمده و سایر ماموریت‌ها را تا حدودی انجام داده و سال جدید را با تجربه و آمادگی بیشتر آغاز خواهند کرد.

خادمی بیان کرد: امیدواریم سال تحصیلی جدید را با بهره‌وری و ارزش افزوده بیشتری آغاز کنیم و این بیماری که کنترل شده از وضعیت کنترل خارج نشود تا به روال عادی برگردیم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه باید آمادگی لازم را داشته و در هر شرایطی آموزش را تعطیل نکنیم، اظهار کرد: آنچه در توان داریم را بکار خواهیم برد تا سال تحصیلی خوبی برای دانش‌آموزان رقم خورد.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت قرمز، زرد و سفید در استان اصلا تثبیت شده نیست و ضرورت دارد سرعت لازم را برای هماهنگی‌های لازم داشته باشیم، تصریح کرد: در این راستا شورای آموزش و پرورش حمایت‌های لازم را خواهد داشت و البته از ظرفیت سایر دستگاه‌ها بهره‌مند خواهیم شد.

استاندار با تاکید بر اینکه درصد قبولی در امتحانات نهایی و کنکور از مسائل مهمی است که باید در برنامه‌ریزی‌های آموزشی دیده شود، بیان کرد: آموزش و پرورش باید هدفگذاری آموزشی را در مدت یک سال تحصیلی داشته باشد به عنوان مثال اهتمام ویژه‌ای میزان نمره در امتحانات نهایی دانش‌آموزان داشته باشد.

خادمی گفت: امیدواریم با تلاش همه دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت سال تحصیلی جدید با ایجاد آرامش برای خانواده‌ها و فضای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان بخوبی آغاز شود.

 

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار