رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه وضعیت این شهرستان قرمز‌تر از روز‌های قبل است، گفت: شاهد روند صعودی در آمار ابتلا به کرونا هستیم.
کد خبر: ۸۷۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 07 July 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در جمع خبرنگاران، گفت: وضعیت شهرستان جهرم قرمز‌تر از روز‌های قبل است و تعداد مبتلایان به بالای ۱۵۰۰ نفر رسیده است.

او با بیان اینکه  تعداد جانباختگان در جهرم بر اثر کرونا ویروس ۱۵ نفر است، افزود: در شبانه روز گذشته ۴ بیمار مبتلا به کرونا در جهرم جان خود را از دست دادند، حال ۵ بیمار دیگر نیز وخیم است.

رحمانیان تعداد کل بیماران بستری مشکوک و مثبت در بخش‌های کرونای بیمارستان پیمانیه را ۸۱ نفر اعلام و افزود: ۹۰۵ نفر بصورت کامل بهبود یافته و از قرنطینه خارج شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تاکید بر اینکه حال شهرستان خوب نیست، ادامه داد: تنها راه مقابله با همه گیری شدید بیماری و نرفتن به سمت وضعیت قرمز، توجه بیشتر مردم به رعایت اصول بهداشتی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم یادآور شد: اگر وضعیت به این صورت پیش برود تمام تلاش‌ها، برنامه ریزی‌ها و زحمات کادر بهداشت و درمان و دیگر ارگان‌ها بدون کمک و همراهی مردم راه به جایی نخواهد برد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار