معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از پذیرش ۳۳۲ هزار دانش‌آموز در مدارس استان خبر داد و گفت: خانواده‌ها نگران نباشند، آموزش و پرورش سناریو‌های خوبی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشایی مدارس در حال بررسی دارد.
کد خبر: ۸۷۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 06 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،ناهید فضلی ، اظهار داشت: آموزش و پروش استان در سال آینده پذیرای 332 هزار دانش‌آموز خواهد بود که 31 هزار از این تعداد کلاس اولی‌ها هستند.

وی به استقبال خوب والدین در راستای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در استان اشاره کرد و گفت: والدین با آرامش خاطر فرزندانشان را ثبت‌نام کنند، سنجش کلاس اولی‌ها هم از هیجدهم تیرماه آغاز می‌شود، نوآموزان برای سنجش توسط مدیران مدارس به پایگاه‌ها معرفی و پایگاه‌های سنجش نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده حضور دانش‌آموزان است که بعد از سنجش ثبت‌نام قطعی انجام می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از والدین خواست، از این لفظ که امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا فرزندان خود را برای کلاس اول ثبت‌نام نمی‌کنیم پرهیز کنند، چرا که کودکان باید حتما در 6 سالگی وارد پایه اول شوند و مطمئن باشند آموزش و پرورش سناریوهای خوبی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشایی مدارس در حال بررسی دارد.

وی ادامه داد: خانواده‌ها خیلی نگرانی و استرس نداشته باشند و از الان پیش‌داوری نکنند که امسال مدارس تشکیل نمی‌شود،کلاس‌ درس به خصوص برای کلاس‌اولی‌ها خواهیم داشت چون حتما پایه اولی‌ها باید آموزش حضوری داشته باشند.

این مسؤول یادآور شد: همه در سطح کشور و استان بسیج شده‌اند و دنبال سیاست‌های هستند که ان‌شاءالله حضور دانش‌آموزان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس داشته باشیم تا دچار فقر یادگیری نشوند.

فضلی ادامه داد: در ذهن کودکان برای همیشه خاطره ورود به کلاس اول باقی می‌ماند، ورود آن‌ها را به پایه اول با استرس کرونا تشدید نکنیم، به کودکان آرامش بدهیم تا در فضایی امن وارد مدرسه شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار