کد خبر: ۸۶۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 30 June 2020

حمیدرضا القاصی مهر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با تاکید برلزوم مبارزه با قاچاق کالا در سطح استان تاکید کرد: قاچاق کالا مخالف با شعار سال و رونق تولید است و این در حالیست که خودروهای شوتی یکی از عمده ترین دلایل این مهم در استان هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: با هماهنگی دادستان خرم آباد در سال جاری علاوه بر مجازاتهای قانونی ضبط کالا و جزای نقدی برای خودروهای شوتی، این وسایط نقلیه نیز توقیف خواهند شد.

القاصی مهر افزود: سال گذشته سه هزار و ۹۳۰ فقره پرونده در قالب یک هزار و ۱۴۳ گشت سیار بر اصناف مختلف نظارت شده که در این راستا ۳۳۱ مورد پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع این پرونده ها حدود ۹۰ میلیون تومان جزای نقدی از واحدهای صنفی جهت بازدارندگی بیشتر وصول شده است، اظهار داشت: عدم درج قیمت در واحدهای صنفی زمینه تخلف برای این واحدها را ایجاد می کند و این در حالی است که مبلغ جریمه نقدی عدم درج قیمت ۹۶ هزار تومان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان تصریح کرد: سال گذشته در حوزه کالا و خدمات ۹ هزار و ۷۶۹ فقره پرونده وارد شعب بدوی شده که نسبت به سال قبل از آن یک درصد کاهش داشته است.

القاصی مهر با اشاره به فعالیت یک واحدی تولیدی ماسک در شهر خرم آباد گفت: براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا مواد اولیه تهیه ماسک در اختیار این واحدهای تولیدی قرار خواهدگرفت و ماسک با قیمت یک هزار و ۵۰۰ تومان به مردم ارائه می شود.

وی افزود: هم استانیها می توانند از طریق تلفن گویای ۱۳۵ گزارشات گران فروشی و تخلفات را به این اداره کل اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار