رقابت‌های دوومیدانی پسران قهرمانی کشور که در خرم‌آباد برگزار شده با معرفی برترین‌ها به‌کار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۶۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 13 July 2019
‌همدان قهرمان مسابقات دوومیدانی پسران کشور شد

مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور از 16تا 21تیر ماه به میزبانی  خرم‌آباد آغاز شده و در این دوره از مسابقات بیش از  600ورزشکار دختر و پسر  از سراسر کشور حضور داشتند.

این رقابت‌ها در روز دوم  بخش پسران با 12ماده پیگیری شد و پسران شرکت‌کننده از سراسر کشور در پیست دوومیدانی مجموعه تختی با هم رقابت داشتند که در روز پایانی مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی کشور، علی فتحی گنجی از استان لرستان  در پرتاب نیزه با اختلاف مدال طلا این دوره از مسابقات را به‌خود اختصاص داد.

معرفی برترین‌ها

در 400متر بامانع، دانیال بی‌باک از بوشهر، علی عباس‌پور از خراسان رضوی، امیر مقدمی از قم، مهدی نکویی از چهارمحال‌وبختیاری، مهدی دباغ از آذربایجان شرقی، مرتضی محمودیه از قم، علیرضا رحیمی از زنجان و محمد عزیزی از اصفهان، مقام‌های اول تا هشتم این دوره مسابقات را کسب کردند.

در پرش بانیزه، سیدعلی حسینی از قم،علی محمد زابلی از قم، پرهام شمس از تهران، محمدمهدی معتمدنیا از البرز، ابوالفضل ذکایی از ایلام و حسین اسدی از یزد مقام‌های اول تا ششم این مسابقات را به‌خود اختصاص دادند.

در 200متر، محمدهادی صالح‌نیا از کرمان، علی سلیمانی از آذربایجان شرقی، میثم رشیدی از کردستان، مبین رحیمی از کردستان، علی‌اکبر غلامی از بوشهر و محمدامین محمدی از اصفهان مقام‌های اول تا ششم را به‌خود اختصاص دادند.

در دهگانه، عرفان محمودی از تهران، علی‌اصغر شایسته‌فر از تهران، احمدرضا عیدی از خوزستان، سبحان رضایی از قزوین و آرشام پریشانی از سیستان‌وبلوچستان موفق به کسب مقام‌های اول تا پنجم شدند.

در پرتاب وزنه، شاهین بارحسینی از تهران، علی حیدری از مازندران، محمدتقی مهعلی از قم، علی کریمی از زنجان، محمد زراعت‌کار از خراسان جنوبی، امیررضا موسوی از چهارمحال‌وبختیاری، رضا دلفان از لرستان و عرفان خدایی فر از قزوین مقام‌های اول تا هشتم را کسب کردند.

در پرش طول، میلاد حنیفه از زنجان، امیر قوی‌پنجه از فارس، روح‌الله مصطفوی و علی بابایی از آذربایجان شرقی، سیدمبین مداحی از گلستان، محمدرضا بهروزی از مرکزی، احمد کشاورز از فارس و رضا چغازردی از ایلام به‌ترتیب رتبه‌های اول تا هشتم را کسب کردند.

در پرتاب نیزه، علی فتحی گنجی از لرستان، مهدی عنایتی از ایلام، سجاد افشون از کهگیلویهوبویراحمد، رضا ربانی از خراسان شمالی و محمد قره‌قول از گلستان مقام‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

در 800 متر، امید امیریان از سیستان‌وبلوچستان، مهدی جعفری از چهارمحال‌وبختیاری و مهدی سلیمانی مسدرق از اردبیل نفرات اول تا سوم این مسابقات شدند.

در ماده 4در 400، مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور تیم‌های بوشهر، زنجان و آذربایجان شرقی به‌ترتیب مقام‌‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده 4در 100، این مسابقات تیم‌های قم، کرمان و تهران مقام‌های اول تا سوم را به‌خود اختصاص دادند.

در بخش تیمی مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور، تیم همدان با 3 طلا، 3 نقره و 1 برنز، تیم قم با 3طلا، 1 نقره و 2 برنز و تیم تهران، 2 طلا،2 نقره و 3 برنز به‌ترتیب مقام‌های اول تا سوم را در بخش پسران به‌خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار