مسؤول بسیج دانشجویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از میزبانی حداقل ۱۰۰ گروه جهادی دانشجویی سراسر کشور در پلدختر طی نیمه دوم تیرماه خبر داد.
کد خبر: ۷۵۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 02 July 2019

میلاد شرفی، با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی دانشجویی در مناطق سیل‌زده لرستان، اظهار کرد: در همین راستا پس از ماه مبارک رمضان قرارگاه بازسازی منازل تخریب‌شده توسط بسیج دانشجویی در استان تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای تشکیل قرارگاه تاکنون ۱۰ منزل تخریب شده از سیل توسط گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان پس از بازسازی، تحویل مردم داده شده است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از میزبانی گروه‌های جهادی دانشجویی کشور در پلدختر خبر و ادامه داد: نیمه دوم تیرماه جاری میزبان حداقل ۱۰۰ گروه جهادی دانشجویی سراسر کشور در پلدختر هستیم.

شرفی بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود روزانه ۷۰۰ نفر از دانشجویان متخصص و آموزش دیده در این اردو به ارائه خدمات به مردم سیل‌زده بپردازند.

وی، انجام فعالیت‌های مختلف همچون بازسازی خانه‌های تخریب شده از سیل، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و همچنین معاینات پزشکی و دامپزشکی را از جمله اقدامات گروه‌های جهادی دانشجویی در مناطق سیل‌زده استان بیان کرد.

مسؤول بسیج دانشجویی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان همچنین به شناسایی حداقل ۱۴ منطقه محروم در استان اشاره و تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای

محرومیت‌زدایی تاکنون ۵ نقطه روستائی و ۹ منطقه شهری محروم در استان شناسایی شده است.

شرفی از اجرای برنامه سه ساله برای رفع محرومیت در نقاط شناسایی شده خبر داد و گفت: چنانچه پس از مدت زمان مشخص شده نیاز به تمدید برنامه در منطقه محروم شود، این مهم محقق خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار