معاون آموزش جهاد دانشگاهی واحد لرستان گفت: همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی در استان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۷۵۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 02 July 2019

احمد عبدی‌پور، بیان کرد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با همکاری دفتر امور شهری استانداری لرستان و مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، آزمون استخدامیمشاغل آتش‌نشانی را در ۴ رشته شغلی برای استخدام ۴۰ نفر برگزار می‌کند.

وی با اشاره به نحوه ثبت‌نام در آزمون اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند تا هجدهم تیرماه با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی ww.hrtc.ir ضمن مطالعه کامل دفترچه راهنمای آزمون و شرایط و ضوابط مندرج در آن، نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

وی با بیان کلیت نحوه آزمون ادامه داد: لیست مشاغلی که از طریق این آزمون، استخدام پیمانی برای آن‌ها انجام می‌شود، شامل آتش‌نشان، کاردان آتش‌نشان، راننده خودرو تندرو سنگین و کارشناس آتش‌نشان هستند.

عبدی‌پور یادآور شد: مواد آزمون علمی شامل دو بخش عمومی و اختصاصی است که مفاد آزمون عمومی و اختصاصی در دفترچه راهنمای آزمون شرح داده شده است.

وی در خصوص حدنصاب قبولی در آزمون علمی اضافه کرد: بر اساس شغل محل‌ها این نصاب تعیین می‌شود و پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت در این مرحله به آزمون عملی راه می‌یابند.

این مسئول گفت: آزمون عملی شامل ارزیابی عمومی و اختصاصی، ارزیابی عمومی در شش مرحله شامل پرش طول، دو ۹×۴ متر، دو ۴۵ متر، دو ۵۴۰ متر، دراز نشست، بارفیکس یا کشش از میله و ارزیابی تخصصی در سه مرحله شامل حمل دو عدد خاموش‌کننده آتش با وزن شش کیلوگرم در مسیر ۵۰×۲ متر، حمل دو عدد لوله نواری دو و نیم اینچ در مسیر ۵۰ متر مستقیم و حمل نردبان سه متری آلومینیومی در مسیر ۴۵ متر مستقیم است.

معاون آموزش جهاد دانشگاهی واحد لرستان به نحوه انتخاب نهایی داوطلبان نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس نتایج آزمون عملی و کسب حداقل ۴۰۰ امتیاز از مجموع ۹۰۰ امتیاز آزمون با در نظر گرفتن سهمیه امتیازات قانونی بالاترین افراد به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) به گزینش معرفی خواهند شد که اسامی افراد مذکور در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی (www.hrtc.ir) اعلام می‌شود.

وی داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۰ سال سن برای مدارک تحصیلی دیپلم و فوق‌دیپلم و داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۵ سال سن برای مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر را شرط اولیه برای شرکت در آزمون اعلام کرد.

عبدی‌پور در پایان گفت: این آزمون به‌صورت متمرکز در ۱۸ مرداد به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار