خرم آباد- شهربازی تازه بهره برداری شده شهرستان سلسله به دلیل نداشتن تاییدیه سازمان استاندارد، بسته شد.
کد خبر: ۷۵۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 25 June 2019
تنها شهربازی الشتر بسته شد

پارک های تفریحی و شهربازی ها به جهت فراهم نمودن لحظاتی شاد و مفرح برای جمع کثیری از مردم یکی از عناصر مهم سرگرمی افراد، خصوصاً کودکان و نوجوانان و همچنین رونق گردشگری می باشد که این قابلیت در جهت افزایش روحیه نشاط و شادابی و بهبود وضعیت اقتصادی ومعیشت مردم آن ناحیه نقش مهمی ایفا می کند.

در شهرستان سلسله که تا سالهای پیش فاقد شهربازی برای سرگرمی کودکان و خانواده ها بود، تنها شهربازی تازه بهره برداری شده آنکه هنوز سه ماه از فعالیت آن می گذرد پلمپ شده و این امر منجر به ایجاد نارضایتی در میان مردم شهرستان شده است.

یکی از شهروندان الشتری در این باره اظهار داشت: سالها نداشتن شهربازی به یکی از دغدغه های خانواده ها تبدیل شده بود چراکه اکثر خانواده ها برای استفاده کودکانشان از شهربازی ناچار به سفر به مرکز استان می شدند که مشکلات خاص خود را علاوه بر هزینه های رفت و آمد داشت.

وی افزود: هنوز کام کودکان از افتتاح شهربازی شهرستان شیرین نشده بود که این شهربازی کوچک هم پلمب شد.

این خانم الشتری، گفت: گرچه وسایل این شهربازی اندک است اما همین وسایل هم تاحدودی رضایت کودکان را جلب کرده بود اما اکنون در این فصل تعطیلی مدارس و نداشتن سرگرمی، توجیه کودکان نسبت به بسته بودن شهربازی بسیار سخت است.

وی ادامه داد: چرا مسئولان شهرستان قبل از افتتاح شهربازی تاییدیه استاندارد وسایل را دریافت نکرده اند که الان ناچار به پلمب آن شوند.

رئیس شورای شهر الشتر با اشاره به پلمپ شهربازی الشتر با کسب اجازه از دادستان، اظهار داشت: پیمانکار شهربازی طبق قراردادی که با شهرداری الشتر منعقد کرده است می بایست حدود ۱۱ وسیله برای تجهیز شهربازی مهیا کند و بابت وسایل بازی که شهرداری در اختیار پیمانکار قرارداده ماهانه مبلغی به شهرداری پرداخت نماید.

حمید رشیدی افزود: همچنین باید برای وسایل تهیه شده شهربازی تاییدیه استاندارد را از اداره استاندارد تهیه کند که تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نداده است.

وی عنوان کرد: شهرداری الشتر نیز به دلیل محقق نشدن این وعده ها تا تعیین تکلیف و اجرای مفاد قرارداد، شهربازی را پلمب کرده تا بدینوسیله به عنوان متولی از حقوق شهروندان دفاع نموده و جلوی هرگونه حادثه احتمالی برای فرزندان را بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار