سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: عشایر به ویژه در مناطق صعب العبور به لحاظ امکانات مغفول واقع شده‌اند و نیاز است که تیم‌های ویژه‌ای برای رسیدگی به امورات بهداشت و درمان آنها تشکیل شود.
کد خبر: ۷۵۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 25 June 2019
 
تیم‌های ویژه بهداشتی درمانی به مناطق عشایری لرستان اعزام شود

محمدرضا نیکبخت در دومین نشست هیئت اندیشه ورز شورای عالی بسیج جامعه پزشکی لرستان که با حضور اعضای شورا در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد با بیان اینکه برای رسیدگی به امورات بهداشت و درمان عشایر حمایت می‌کنیم اظهارداشت: عشایر به ویژه در مناطق صعب العبور به لحاظ امکانات مغفول واقع شده‌اند و نیاز است که تیم‌های ویژه‌ای برای رسیدگی به امورات بهداشت و درمان آنها تشکیل شود.

وی افزود: از دست اندرکاران سازمان بسیج جامعه پزشکی انتظار داریم برای این مهم تمهیدات لازم را در نظر گیرند، ما هم در مجموعه دانشگاه حمایت‌های لازم در زمینه تأمین نیروی انسانی و تا حد امکان تجهیزات را انجام می‌دهیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان استفاده از ظرفیت موسسات خیریه را یکی دیگر از برنامه‌هایی دانست که سازمان بسیج جامعه پزشکی می‌تواند از آنها بهره‌های لازم را ببرد.

وی عنوان کرد: جذب همکاری این موسسات به ویژه موسسات خیریه پزشکان متخصص می‌تواند کمک زیادی به ارائه خدمت به مناطق محروم و نیمه برخوردار شهری، روستایی و عشایری استان باشد.

نیکبخت به تشریح برنامه‌های کلی دانشگاه پرداخت و تصریح کرد: بهترین سیاست صداقت و روشنی است و جایگاه‌های مدیریتی باید در اختیار انسان‌های معتدل و متدین باشد.

وی خاطرنشان کرد: کشور در شرایط تحریم اقتصادی قرار دارد و باید تا حد امکان هزینه‌های اضافی را کاهش داده و مدیریت منابع داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان  با اشاره به اینکه کار دانشگاه روشن و براساس خرد جمعی است اظهارداست: معاونت‌های دانشگاه استقلال را داشته و باید پیگیر امورات و وظایف ذاتی خود باشند.

وی فعالیت بسیجیان جامعه پرشکی را که بدون هیچ گونه چشم داشتی و به صورت خالصانه جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم و نیمه برخودار و مناطق سیل زده استان حضور یافته ر ارزش بزرگ و خداپسندانه دانست که مورد تقدیر است.

انتهای پیام/ ز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار