جعفر بدری، گفت: به منظور تسریع در روند پیگیری مشکلات مردم سیل زده پلدختر و برخورد با فروشندگان و خریداران اقلام امدادی، یک شعبه ویژه قضایی در این شهرستان تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری لرستان، افزود: مردم می توانند جهت پیگیری پرونده های قضایی مربوط به سیل، و به منظور جلوگیری از اتلاف وقت، به این شعبه ویژه مراجعه کنند.

وی، ادامه داد: متاسفانه برخی افراد سودجو با فروش و خرید اقلام امدادی دستگاه های خدمت رسان، به دنبال کسب درآمد نامشروع از حادثه سیل لرستان هستند که دستگاه قضایی قاطعانه با این افراد برخورد خواهد کرد.

بدری، تصریح کرد: هرگونه فروش و خرید اقلام امدادی جرم است و دستگاه قضایی با این پدیده به شدت برخورد می کند.

رئیس کل دادگستری لرستان، گفت: گزارشی از رئیس دادگستری پلدختر دریافت شد مبنی بر اینکه برخی، ضایعات حاصل از سیل را در پلدختر به سرقت برده و خرید و فروش می کنند که دستورات لازم جهت برخورد با این افراد سودجو نیز صادر شده، لذا مردم عزیز هم استانی لازم است تا در صورت هرگونه مورد اینچنینی، مراتب را با پلیس 110 در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

جعفر بدری، تاکید کرد: تردیدی نیست که دادگستری استان لرستان و شهرستان پلدختر در راستای تامین منافع مردم سیل زده از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد و با متخلفان برخورد قانونی و قاطع خواهد کرد.