نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: گرمای هوا و نبود امکانات بهداشتی کافی برای سیل‌زدگان شرایط را برای اسکان موقت آن‌ها سخت‌تر کرده است.
کد خبر: ۷۳۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 27 April 2019

حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت مردم مناطق سیل‌زده گفت: نبود امکانات کافی بهداشتی  برای سیل‌زدگان و زندگی در چادر، آن هم در وضعیتی که هوا رو به گرم شدن می‌رود، شرایط را برای مردم سخت‌تر کرده و ادامه اسکان موقت با این شرایط برای مردم بسیار سخت است.

وی با بیان این‌که جانمایی‌ها برای بازسایی واحد‌های مسکونی تخریب‌شده در حال انجام است، افزود : کانکسی در اختیار سیل‌زدگان قرار نگرفته و به مردم گفته شده که واحد مسکونی اجاره کنند و بنیاد مسکن هزینه اجاره آن را خواهد پرداخت.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنیاد مسکن به سیل‌زدگان اعلام کرده که اجاره‌بهای مسکن آنان را می‌پردازد و در شروع کار اجاره سه ماه را به صورت پیش‌پرداخت خواهد داد، اما مردم از این موضوع استقبالی نکردند و بیشتر به دنبال این هستند که هرچه زودتر تکلیف واحد‌های مسکونی خودشان مشخص شود.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه توزیع مواد غذایی از حالت اضطرار خارج شده و همانند روز‌های اول نیست، اما در این زمینه هم مشکلات هم‌چنان وجود دارد و شرایط یک شرایط عادی نیست.

انتهای پیام/م

گرمای هوا شرایط را برای اسکان موقت سیل‌زدگان سخت‌تر کرده

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار