خرم آباد - مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دلفان گفت: تا کنون میزان خسارت وارده به هفت هزار واحد مسکونی و تجاری شهری و روستایی خسارت دیده در سیل این شهرستان ارزیابی شد.
کد خبر: ۷۳۶۳۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 20 April 2019

فرشید الفتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد واحد مسکونی و تجاری توسط 30 تیم ارزیاب از بنیاد مسکن استان قزوین درسطح 2 شهر و 380 روستای دلفان ارزیابی و برآورد خسارت شد. 
وی اظهارداشت: از این تعداد واحد ارزیابی شده 2 هزار و 570 واحد مسکونی نیازمند بازسازی و 2 هزار و 680 واحد نیز به تعمیر و بهسازی نیاز دارند.
مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی دلفان بیان کرد: در زمینه واحدهای تجاری نیز یک باب مغازه در شهر و چهار واحد تجاری در روستا احداثی خواهد بود.
الفتی اضافه کرد: در شهر نور آباد 2 هزار و 11 واحد مسکونی دچار آب گرفتگی شد و به اثاثیه و لوازم خانگی این واحدها خساراتی وارد شد.
وی با بیان اینکه بنیاد مسکن قزوین به عنوان استان معین بازسازی دلفان انتخاب شده است، ادامه داد: کار ساخت واحدهای خسارت دیده در منطقه میربگ جنوبی آغاز شده است.
در جریان سیل 12 فروردین ماه بیش ازهشت هزار میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی شهری، راه های ارتباطی و واحدهای مسکونی این شهرستان خسارت وارد شد.
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قراردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار