مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌چهارمحال و بختیاری از کمک‌های دانش‌آموزان این استان به مناطق سیل‌زده ‌لرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 08 April 2019

حسن صمدزاده، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنااز چهارمحال و بختیاری، گفت: متأسفانه سیل مخربی که بیش از ۲۴ استان ایران از جمله گلستان، لرستان و استان‌های جنوبی ایران را فراگرفته، تاکنون خسارات مالی فراوانی را به همراه داشته است، به همین برای دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با راه‌اندازی پویش (#کمک_های_نوجوانان_به_سیل_زدگان) با عنوان عیدی من از تو، اقلام ضروری و مورد نیاز سیل زدگان مخصوصان دانش‌آموزان را در قالب دو محموله از سوی هیئت دانش‌آموزی انصارالمهدی شهرکرد جمع‌آوری و به استان لرستان ارسال کردند.

وی ادامه داد: این محموله‌ها شامل ۱۰ قلم کالا از جمله آب معدنی، انواع کنسرو، پتو و مواد بهداشتی و شوینده و همچنین لوازم التحریر بود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‎‌آموزان اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های واصله هموطنان سیل‌زده استان لرستان نیاز فوری به آب معدنی، مواد خوراکی و کنسرو، همچنین وسایل گرمایشی و مواد بهداشتی دارند که جمع‌آوری کمک‌ها تا رفع نیاز ابتدایی سیل زدگان ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود دانش‌آموزان و خانواده ایشان  به یاری هموطنان سیل‌ زده بشتابند.

صمدزاده خاطرنشان کرد: علاوه بر محموله‌های ارسالی به استان لرستان، جهت امداد رسانی، تخلیه آب و لایروبی تعدادی از مربیان و فارغ‌التحصیلان اتحادیه این استان به مناطق سیل زده راهی غرب و شمال کشور می‌شوند.

یادآور می‌شود، دانش‌آموزان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به دفاتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های استان تحویل دهند و کمک‌های نقدی را به شماره کارت ۱۰۰۰-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ نزد کمیته امداد امام خمینی(ره) و یا با شماره‌گیری کد دستوری #۹۹*۸۸۷۷* واریز کنند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار