'نبیه بری' رئیس مجلس لبنان با ارسال پیام برای حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به جاری شدن سیل در برخی استان های ایران و درگذشت شماری از مردم ابراز همدردی کرد.
کد خبر: ۷۳۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ 06 April 2019

به گزارش ایرنا، وی در این پیام که رونوشت آن از سوی سفارت ایران در لبنان در اختیار ایرنا قرار گرفت ، ابراز امیدواری کرد که ایران با پشت سرگذاشتن این شرایط دشوار ، ویرانی ها را آباد کند. 
'بری' در ادامه این پیام از جاری شدن سیل در استان های مختلف ایران و خسارت های جانی و مادی وارده به کشور، به شدت ابراز تاسف و ناراحتی کرده است. 
رئیس مجلس لبنان افزود: از خداوند می خواهیم که این مرحله را به ویژه با تلاش های گسترده نیروی سپاه پاسداران در کمک رسانی به سیلزدگان پشت سر بگذارید و با وجود محاصره اقتصادی و محرومیت کشور از بسیاری از امکانات امداد رسانی، ضرر و زیان وارده به ملت شما (ایران) کاهش یابد. 
وی در ادامه افزود: از خداوند می خواهیم که با یاری او این برهه دشوار را پشت سر بگذارید و ویرانی های به بار آمده را آباد کنید. 
بری همچنین برای کشته شدگان سیل در استان های مختلف در ایران طلب غفران الهی و برای مجروحای آن طلب شفای عاجل کرد. 
بارندگی در اوایل فروردین ماه در شهرهای مختلف ایران سیلاب بی سابقه به راه انداخت که تلفات جانی و مالی در پی داشته است. 
طبق آخرین گزارش پزشکی قانونی ، تاکنون حدود 70 نفر در این حوادث جان خود را از دست داده اند. 
پیش از این دفتر نمایندگی صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در ایران اعلام کرده بود که با هماهنگی دولت جمهوری اسلامی اقلام امدادی اولیه این آژانس به منظور کمک به واکسیناسیون و تغذیه کودکان مناطق سیل زده در راه ارسال به ایران است. 
آلمان و فرانسه نیز کمک های خود را به سیل زدگان ایرانی ارسال کرده اند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار