در مجمع سالیانه هیئت کشتی خراسان جنوبی بیان شد:
عباس سروری گفت: سال آینده سال طلائی برای کشتی خراسان جنوبی است و قول می دهم که اگر حریف تمرینی داشته باشیم خراسان جنوبی توانایی تبدیل شدن به مازندران را دارد.
کد خبر: ۷۱۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ 21 February 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک خراسان جنوبی، مجمع سالیانه هیئت کشتی خراسان جنوبی به ریاست رضایی دبیر و لایق نایب رئیس فدراسیون کشتی ایران و مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و اعضای مجمع و ورزشکاران برگزار شد.

عباس سروری رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: در تمام رده های سنی مسابقات برگزار شده است و همه ورزشکاران در این مسابقات حضور داشتند. وی با اشاره به اینکه 21 اعزام تیم به مسابقات کشوری در سالجاری داشتیم گفت: بالغ بر 40 جلسه فنی تیم خراسان جنوبی برگزار شده است. سروری با بیان اینکه امسال برای اولین بار در خراسان جنوبی 4 میزبانی در رشته های فرنگی و آزاد در خراسان جنوبی برگزار شده است افزود: رشته آلیش در حوزه بانوان در حال پیگیری است و بالغ بر 230 میلیون تومان برای مسابقات کشتی در خراسان جنوبی هزینه شد.

رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی تاکید کرد: 100 درصد از تقویم ورزشی سال 97 را اجرایی کردیم. سروری از حضور مربیان تیم ملی کشتی در هر 45 روز در سال اینده خبر داد و بیان کرد: برای اولین بار تیم ملی جوانان کشتی به خراسان جنوبی سفر خواهند کرد و اردوی خود را برگزار می کنند. وی از برگزاری مسابقات بین المللی کشتی در خراسان جنوبی شهر بیرجند خبرداد و عنوان کرد: بعد از برگزاری مسابقات خردسالان که با حضور خانواده ها برگزار شد رشد 20 درصدی ثبت نام در این رده سنی را داشتیم. سروری گفت: سه شهرستان سه باشگاه فعالیت دارند و برخی از شهرستان ها مکانی برای انجام تمرینات نیست. سروری خواستار برگزاری دوره های داوری و مربیگری از نایب رئیس فدراسیون کشتی ایران شد. روئیس هیئت کشتی بیان کرد: هر 3 ماه یکبار یک روز برای مربیان دوره ارتقاء و دانش افزایی برگزار می کنیم.

وی گفت: سال آینده سال طلائی برای کشتی خراسان جنوبی است و قول می دهم که اگر حریف تمرینی داشته باشیم خراسان جنوبی توانایی تبدیل شدن به مازندران را دارد. او از نایب رئیس فدراسیون کشتی ایران خواست تا تیم خراسان جنوبی را به استان های دیگر بفرستند تا بتوانیم از ظرفیت های استان های دیگر هم استفاده کنیم. وی خاطرنشان کرد: 388 میلیون تومان در سال جاری هزینه کردیم 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار