مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان:
در گشت مشترک تعزیرات حکومتی، صنعت معدن و تجارت و مرکز بهداشت از انباری در شهرک صنعتی شهرستان زاهدان بازدید بعمل آمد که در بررسی صورت گرفته مقدار 60 تن کالاهای تاریخ مصرف گذشته کشف شد.
کد خبر: ۶۲۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 22 June 2018

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بیان نمود : با توجه به اخبار واصله و در راستای بررسی انبارهای دپوی کالا در گشت مشترک تعزیرات حکومتی ، صنعت معدن و تجارت و مرکز بهداشت از انباری در شهرک صنعتی شهرستان زاهدان بازدید بعمل آمد که در بررسی صورت گرفته مقدار 60 تن کالاهای تاریخ مصرف گذشته کشف شد .
حیدر میرزایی در ادامه اظهار داشت : انواع نوشیدنی شامل دلستر ، رانی ، دوغ و همچنین بیسکویت و مواد بهداشتی جزء کالاهای مکشوفه می باشد که از حیث تقلب پرونده تشکیل شد .
وی افزود : دستگاه ها وسیله تقلب و اقلام دیگری از جمله تینر در این انبار کشف شد که نشان از پاک کردن تاریخ های مرقوم بر روی کالا و درج تاریخ جدید و متأسفانه توضیح کالاها در سطح بازار می باشد .
میرزایی در ادامه گفت : واحد فوق توسط بازرسین مرکز بهداشت پلمپ و از ادامه فعالیت جلوگیری بعمل آمد و پرونده متشکله نیز در تعزیرات حکومتی زاهدان خارج از نوبت در مرحله رسیدگی می باشد .
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در پایان افزود : سلامت شهروندان خط قرمز تعزیرات حکومتی است و با سودجویان و متخلفین برخورد شدید خواهد شد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
[متاسفانه بعضی از] این مرم این قدر پول پرست شدند که به خواهر ومادر خود هم رحم نمیکنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار