استاندار لرستان اقدام سرمایه‌گذاران را برای دولت قابل احترام برشمرد و گفت: حضور سرمایه‌گذاران فرصتی مغتنم بوده که باعث خوشحالی ما و مردم لرستان است.
کد خبر: ۶۰۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 17 May 2018
سیدموسی خادمی استاندار لرستان شامگاه چهارشنبه در دیدار با سرمایه‌گذار بخش خصوصی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران سرمایه‌های کشور هستند که از دانش و سرمایه خود در ایران مایه گذاشته‌اند، افزود: همچنین با توجه سختی‌هایی که وجود دارد توانسته‌اند کارهای بزرگی انجام دهند.

وی اقدام سرمایه‌گذاران را برای دولت قابل احترام برشمرد و ادامه داد: حضور شما سرمایه‌گذاران فرصتی مغتنم بوده که باعث خوشحالی ما(دولت) و مردم لرستان است.
 
استاندار لرستان بیان کرد: این استان با توجه به استعدادها، ظرفیت‌ها و منابع طبیعی مانند آبشارها به علت نیاز آینده به بحث آب در کشور حرف اول را خواهد زد بنابراین باید تلاش کنیم که زودتر از آن بتواند از استان‌های برتر باشد.
 
این مسئول بالفعل کردن استعدادها و ظرفیت‌های استان را مشکل دانست و با بیان اینکه باید در این راستا تلاش شود، گفت: مشکل ما ایده پردازی است و در چه بایدها مسئله داریم،لذا باید با دید و نگاه سرمایه‌گذار نسبت به استان  توجه کنیم.
 
وی اظهار کرد: در استقبال و حمایت از سرمایه‌گذار خصوصا حوزه گردشگری بهتر از دیگر مناطق برخورد می‌کنیم، سرمایه‌گذاری در این منطقه با توجه به استعدادها و ظرفیت‌های موجود به نفع سرمایه‌گذار بوده و از لحاظ ایجاد اشتغال به سود مردم و استان است.
 
 خادمی با اشاره به اینکه کسانی که در این منطقه سرمایه‌گذاری کرده‌اند راضی بوده‌اند به سرمایه گذاری در کشت و صنعت، لاستیک سازی، فولاد و... اشاره کرد و ادامه داد: استان نیز از این موضوع حمایت می‌کند و در مجموع تم کلی و غالب ما حمایت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار