لزوم بهبود فضای کسب و کار
به گفته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی البرز، سهم بخش خدمات در تولید ناخالص داخلی این استان بیش از 60 درصد است.
کد خبر: ۵۹۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 25 April 2018

به گزارش تابناک البرز، با توجه به شرایط خاص استان البرز به دلیل مجاورت با پایتخت و وضعیت آماری جمعیت استان های تهران ، البرز و استانهای مجاور، توجه ویژه به بخش خدمات می تواند نقش موثری در بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال ایفا کند.


ابوالفضل فلاح می گوید: هدف شورای مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی صرفا پاسخگویی نیست، بلکه هدف ما شفاف سازی ، تبیین مسائل و انعکاس مشکلات درحوزه فعالیت تشکل های بخش خصوصی به وزیر امور اقتصادی و دارایی با هدف بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال است.


فلاح با اشاره به اجرای طرح جامع مالیاتی گفت : طرح جامع مالیاتی بزرگترین طرح اقتصادی کشور است و هدف از اجرای این طرح افزایش رضایتمندی مردم ، کاهش فاصله طبقاتی، به حداقل رساندن فرارمالیاتی و ایجاد عدالت مالیاتی می باشد.


رئیس اتاق اصناف البرز نیز گفت: اتاق اصناف استان در بحث اشتغالزایی، کارآفرینی و ا قتصادی آمادگی خود را جهت کمک و یاری به مدیران اقتصادی البرز اعلام می کند.


حمید کریمی ارائه مشوق ها و تخفیف های مالیاتی به فروشگاه هایی که نسبت به عرضه و فروش کالاهای ایرانی اقدام می نمایند را از جمله راهکارهایی در جهت حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار