مرحله استانی سی وششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری با رویکرد مهارت آموزی در فروردین و اردیبهشت ۹۷ برگزار می گردد
کد خبر: ۵۹۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵ 18 April 2018
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش لرستان و به نقل از رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش لرستان   این مسابقات در پنج رشته کلی شامل هنرهای آوایی ،هنرهای نمایشی، ادبی و پژوهش ، هنر های دستی و تجسمی و فضای مجازی و قریب هفتاد گرایش برای دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم می باشد که به تفکیک پسر و دختر در روز های مجزا در دو بخش حضوری و غیر حضوری در حال انجام می باشند .

عنایت صادقی با اشاره به اینکه برگزیدگان اول هر رشته در مقطع متوسطه دوم به مرحله کشوری اعزام می گردند گفت : مسابقات مقطع متوسطه اول در سطح استان پایان می‌یابد .

وی افزود: از نقاط قوت استان رشته های تکنوازی مانند کمانچه و سرنا و هنرهای دستی مانند جاجیم و گلیم و قلمزنی میباشد که همه ساله لرستان در این رشته‌ها حائز مقام می باشد .

رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش لرستان تعداد رشته‌ها را ۷۲ گرایش ،تعداد شرکت کنندگان مرحله آموزشگاهی را ۱۴۵ هزار نفر و مرحله استانی را  ۷۰۰۰ نفر اعلام کرد وی محل برگزاری مسابقات استانی را سالن کانون آزادگان و مسابقات کشوری را که در مرداد ۹۷ به تفکیک جنسیت پسر و دختر برگزار خواهد شد در اردوگاه شهید باهنر تهران اعلام کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار