رییس اداره حفاظت محیط زیست سلسله از توزیع کیسه زباله و بروشور حاوی نکات زیست محیطی در بین گردشگران خبر داد.
کد خبر: ۵۸۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸ 02 April 2018

به مناسبت 13 فروردین روز انس با طبیعت اداره محیط زیست شهرستان سلسله با همکاری شهرداری الشتر و بخشداری مرکزی شهرستان اقدام به پخش کیسه زباله و بروشور حاوی نکات زیست محیطی در بین گردشگران  و همچنین تحویل سبزه  و ماهی های قرمز از همشهریان نمود.

طاهر فتح الهی رییس اداره حفاظت محیط زیست سلسله با تشکر از کلیه همشهریان و مهمانانی که با جمع آوری زباله های خود و تحویل به ایستگاههای پیش بینی شده در حفاظت از محیط زیست و طبیعت تلاش نمودند ابراز داشت با تشکیل ۲ایستگاه ثابت در خروجی های شهر الشتر( میدان ولایت و میدان عاشورا)، ۷ ایستگاه توسط دهیاری های بخش مرکزی(هنام، دره تنگ سفلی، دره تنگ علیا، جوانمرد، عباس اباد، کاکارضا و سنگکر) و گشت سیار سعی شده پخش کیسه های زباله در سطح وسیعی انجام شود. همچنین با همکاری  بخشداری مرکزی محل های موقت جهت تحویل زباله پیش بینی گردید.

وی در ادامه بیان داشت هدف این اداره این است که حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی در بین مردم به فرهنگ و ارزش تبدیل شود و در پایان  از بخشدار مرکزی(آقای دکتر کاکولوند) بخاطر تهیه کیسه های زباله و همکاران اداره محیط زیست الشتر تشکر و قدردانی ویژه به عمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار