کد خبر: ۵۸۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 30 March 2018
محمودصادقی نماینده تهران در مجلس با سایت نامه نیوز مصاحبه‌ای انجام داده است.

بخش‌هایی از این مصاحبه را می‌خوانید:

بیشترین رفاقت‌های سیاسی را در میان اصولگرایان با چه کسانی دارید؟

من عمدتا با کسانی که دغدغه‌های مشترک دارند رابطه نزدیکی دارم. در این رابطه حتی با افرادی که به لحاظ افکار سیاسی اختلافات تندی باهم داریم به دلیل دغدغه‌های مشترک رابطه خوبی دارم؛ شاید اگر مصداق بیاورم تعجب کنید، اما مثلا من با آقای حاجی دلیگانی دغدغه مشترک دارم؛ یا آقای وقف چی که در زمره نمایندگان اصولگراست را فردی دغدغه‌مند و حتی ایشان را خیلی امیدی‌تر از برخی دوستان خود می‌دانم. با اکثر اعضای فراکسیون شفاف سازی رابطه خوبی دارم، اما در این میان با آقای محمد حسین بحرینی زاده رابطه نزدیک تری دارم.

شما عید دیدنی سیاسی کجا می‌روید؟

ما هر سال معمولا اول به دیدن آقای خاتمی می‌رویم؛ در قالب انجمن معلمین و مدرسین هم دید و بازدید‌هایی داریم که باز در این راستا ابتدا به دیدن آقای نجفقلی حبیبی همچنین حاج آقا دکتر احمدی می‌رویم. در این میان هرسال به دیدن آقای ناطق نوری در لواسان هم می‌رویم البته امسال قصد دارم شخصیت‌های استخوان دار اصلاح طلب مانند آقای نبوی را هم زیارت کنم و اگر توفیق پیدا کنیم که به دیدار رهبری خواهیم رفت.

اولین تبریک سیاسی را به چه کسی می‌گویید؟

خیلی اول و دوم نکردم، اما آرزو داشتم در این عید محصورین را می‌دیدم که متاسفانه محقق نشد.

آیا در سال ۹۷ امید به گشایش در مسئله حصر وجود دارد؟

انشالله؛ به هر صورت ما فکر می‌کردیم امسال مهمترین دیدارمان با آقای مهندس موسوی و آقای کروبی و خانم رهنورد باشد که فعلا نشده است.

انتظار شما از آقای روحانی و آقای لاریجانی در سال جدید چیست؟

مهمترین انتظاری که از آقای روحانی می‌رود این است که بهتر است ایشان کابینه‌ای پویاتر داشته باشد. کابینه او در حال حاضر یک کابینه کرختی است؛ در این کابینه حضور بازنشسته‌ها زیاد است و این بازنشستگی فقط سن را شامل نمی‌شود بلکه به ذهن هم باز می‌گردد لذا کابینه نیاز به یک فکر جوان دارد بنابراین آقای روحانی بهتر است یک خانه تکانی در کابینه داشته باشد و خودش به استقبال آپدیت کردن کابینه برود.

از اقای لاریجانی چه انتظاری دارید؟

من همواره از آقای لاریجانی انتظار داشتم که ایشان فراتر از ظرفیت مجلس ظاهر شود لذا در سال آینده بهتر است با یک گام موثر در این جهت مجلس را به راس امور بازگرداند. من معتقد امروز مجلس از راس امور بودن فاصله گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار