کد خبر: ۵۸۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ 30 March 2018
استاندار تهران با اشاره به استعفای محمد علی نجفی شهردار تهران اظهارکرد: کار‌هایی از جمله استانداری و شهرداری که با همه مردم ارتباط دارد همواره موافقان و مخالفانی دارد و طبیعی است که فشار‌هایی بر آن وجود داشته باشد، اما پذیرفتن این مسولیت‌های نیازمند وجود روحیه مقاومت است.

به گزارش ایسنا مقیمی درباره استعفای شهردار تهران و طرح دلایلی از جمله فشار‌هایی که وجود داشت، اظهار کرد: هنوز در این باره با آقای نجفی صحبتی نداشته‌ام، اما معتقدم اگر فشاری هم وجود داشته باشد شخص مسئول باید در برابر آن‌ها مقاومت کند چرا که این فشار‌ها همواره وجود داشته و بالاخره عده‌ای پیدا می‌شوند که بنا بر دلایلی از جمله اجرایی و سیاسی و... با اقداماتی که در مجموعه شهرداری اجرا می‌شود موافق نباشند در این زمینه باید هم حرف مخالفان را شنید و مقاومت کرد.

وی در پاسخ به پرسشی که آیا موافق استعفای شهردار تهران هستند، گفت: من به ثبات مدیریت اعتقاد دارم و باید به مدیران به ویژه مدیران شهر مانند تهران اجازه دهیم با مشکلات مواجه و آن‌ها را برطرف کنند.

مقیمی گفت: زمانی که آقای نجفی شهرداری تهران را تحویل گرفتند، شهرداری بدهی‌هایی بسیاری به پیمانکاران و بانک‌ها داشت و هر روز شاهد بودیم که گروه‌های مختلف طلبکار جلوی شهردرای تجمع و به این مجموعه فشار وارد می‌کردند. در مجموع فشار‌های زیادی از نواحی مختلفی از جمله مجموعه طلبکاران از شهرداری وجود دارد که مدیریت شهری آن‌ها را باید تحمل و رفع کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار