رئیس مرکز بهداشت خرم‌آباد گفت: از 15 اسفندماه تا ششم فروردین 19 واحد متخلف شهرستان پلمپ و 3 هزار و 332 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد معدوم شد.
کد خبر: ۵۸۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 28 March 2018

محمد بیرانوند رئیس مرکز بهداشت خرم‌آباد، با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و نظارتی مرکز بهداشت این شهرستان، اظهار کرد: این مرکز خدمات خود را از 15 اسفندماه آغاز نموده و تا 15 فروردین نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: از 15 اسفندماه تا ششم فروردین، تعداد 8 هزار و 23 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده‌است.

رئیس مرکز بهداشت خرم‌آباد تعداد کل بازدید از اماکن عمومی شهرستان را 4 هزار و 23 مورد طی این ایام عنوان و تصریح کرد: همچنین از 15 اسفندماه تا ششم فروردین، 3 هزار و 242 مورد بازرسی از اماکن عمومی غیرحساس صورت گرفته‌است.

بیرانوند بیان داشت: در این بازه زمانی 287 مورد بازدید از مراکز و اماکن بین‌راهی خرم‌آباد و همین‌طور 591 بازرسی مشترک با دستگاه‌های مختلف اعم از تعزیرات و دامپزشکی انجام شد.

وی از معرفی یک هزار و 61 واحد متخلف به مراجع قضایی طی این مدت خبر داد و افزود: 759 مورد نیز صدور اخطار بحرانی و غیربحرانی را در این ایام شاهد بودیم.

رئیس مرکز بهداشت خرم‌آباد اظهار داشت: از 15 اسفندماه تا ششم فروردین 19 واحد متخلف شهرستان پلمپ و 3 هزار و 332 کیلوگرم نیز موادغذایی تاریخ گذشته و فاسد معدوم شد.
 
 
 
 
 
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار