سرپرست اداره کل آموزش‌ و پرورش لرستان از افزایش ۲۰ درصدی اسکان مسافران نوروزی در مراکز آموزش‌وپرورش این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 25 March 2018
سید احمد علی موسوی نیا سرپرست اداره کل آموزش‌ و پرورش لرستان در جمع خبرنگاران از پذیرش ۴۴ هزار و ۳۶۷ مسافر نوروزی تا پایان چهارمین روز از نوروز ۹۷ خبر داد و گفت: این تعداد مسافر نوروزی در قالب ۲ هزار و ۷۰۹ خانوار تعطیلات خود را در مراکز گردشگری لرستان سپری کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای فعالیت ستادهای اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان تا کنون ۴۴ هزار و ۳۶۷ نفر در قالب ۱۲ هزار و ۳۲۴ خانوار پذیرش شده اند که مجموع عملکرد آموزش و پرورش با توجه به ضریب ماندگاری آنها تا امروز ۱۱۵ هزار و ۳۵۴ نفر روز بوده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان به تلاش آموزش و پرورش برای تامین رفاه مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش در حد بضاعت خود تلاش کرده تا امکانات رفاهی مناسبی برای مهمانان نوروزی فراهم کند.

موسوی نیا به تجهیز ۲۱۰ آموزشگاه در قالب دو هزار و ۱۰۰ کلاس، ۵ مرکز آموزشی رفاهی معلم و اردوگاه آیت الله کمالوند در شهرستان خرم آباد اشاره کرد و یادآور شد: برآیند فرم های نظر سنجی از مسافران نوروزی نشان دهنده رضایت خاطر آنها است.

وی به رشد ۲۰ درصدی پذیرش و اسکان مسافران نوروزی تا پایان روز چهارم فروردین ماه ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: پیش بینی می شود این درصد با توجه به وضعیت مناسب جوی رشد بیشتری هم در روزهای آینده داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار