کد خبر: ۵۸۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ 21 March 2018
سرهنگ رحمانی آخرین وضعیت راهها و جاده های کشور را تشریح کرد.
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور گفت: بارش باران در محور گرمی بیله سوار در استان اردبیل گزارش شده است.
وی با اشاره به ترافیک سنگین، نیمه سنگین و پرحجم و روان در جاده‌های کشور خاطرنشان کرد: جنوب به شمال محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۱۱ ترافیک سنگین و محدوده‌های آدران، عسل کوچ، تونل ۵ ،تونل۷، سه راهی دیزین، پیچ سرهنگ، دهانه جنوبی (نیمه سنگین) و طول محور پرحجم و روان است . همچنین جنوب به شمال محور هرازمحدوده‌های لاسم، آب اسک، گزنک، تونل وانا و لاریجان (نیمه سنگین ) و طول محور پرحجم و روان جنوب به شمال محور فیروزکوه( طول محور پر حجم و روان) گزارش شده است.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه ناجا خاطر نشان کرد: ترافیک در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین( محدوده پل فردیس تا مهر ویلا) نیمه سنگین همچنین در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین(محدوده پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس) نیمه سنگین و در غرب استان تهران آزادراه تهران-قم ( طول محورپرحجم و روان) است.
سرهنگ رحمانی خاطر نشان کرد: ترافیک در محور آزادراه ساوه-تهران(طول محور پرحجم و روان) و جنوب به شمال محور قزوین-رشت (محدوده ورودی شهر رودبار سنگین طول محور پر حجم و روان) گزارش شده است.
وی تصریح کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار