کد خبر: ۵۷۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷ 03 March 2018
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود موج بارشی جدید در اواخر وقت یکشنبه به کشور خبر داد و گفت: این موج بارشی بخشهایی از غرب، دامنه‌های البرز و سواحل خزر را در برمی‌گیرد.

به گزارش تسنیم، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته بخشهای عمده‌ای از کشورمان را تحت تاثیر قرار داده بود، امروز نیز بخشهای شرقی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: امروز و در ساعات آتی وزش باد شدید در نیمه شمالی کشور رخ می‌دهد و بارش‌های پراکنده در برخی نواحی شمال شرق، جنوب شرق و بعضی مناطق شمال غرب به‌وقوع می‌پیوندد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز افزایش دما در نوار شمالی کشور و سواحل خزر بین 6 تا 10 درجه رخ می‌دهد؛ باد شدید جنوبی نیز در همین مدت وزیدن می‌گیرد.

وظیفه تصریح کرد: موج بارشی جدیدی از اواخر وقت یکشنبه و طی روز دوشنبه در مناطق غربی، شمال غربی و دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل خزر رخ می‌دهد.

وی افزود: پیامد این موج بارشی بارش باران، رگبار و وزش باد شدید در مناطق ذکر شده خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، شهرکرد با چهار درجه زیر صفر و بندرعباس با 29 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 18 درجه بالای صفر رسید که طی دو روز آینده شاهد افزایش دو درجه‌ای دما خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار