کد خبر: ۵۷۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸ 27 February 2018
زومجی، پربازدیدترین رسانه آنلاین سرگرمی به زبان فارسی است؛ جایی که می‌توانید هرچیزی درباره سینما و تلویزیون را در آن تماشا یا مطالعه کنید.

دنیای هیجان‌انگیز سینما و تلویزیون فارغ از تماشای فیلم‌ها و سریال‌های روز، به یک منبع و مرجع قابل اعتماد، به‌روز و جذاب هم احتیاج دارد تا نیاز کاربران فارسی‌زبان در دنیای هنر هفتم را برطرف کند. زومجی همان جایی است که عاشقان سینما آن را می‌خواهند؛ اخبار روز بازیگران و فیلم‌های مطرح دنیا از منابع معتبر به همراه پوشش گسترده و لحظه‌به‌لحظه مراسم‌های سینمایی ایران و جهان چیزی است که می‌توانید همه آن‌ها را با یک کلیک داشته باشید. اسکار 2018 امسال با همه حواشی آن، یکی از مواردی است که به صورت گسترده در زومجی پوشش داده می‌شود تا اخبار بزرگ‌ترین و معتبرترین مراسم سینمایی جهان، در سریع‌ترین و معتبرترین فرم به نظر علاقه‌مندان به سینما برسد. 

 جدای از پوشش اخبار سینما و مراسم‌های سینمایی؛ نقد فیلم و سریال‌های روز هم، یکی دیگر از مواردی است که زومجی را از دیگر منابع سینمایی فارسی‌زبان متمایز می‌کند. زومجی فیلم‌های روز دنیا از ابرقهرمانی‌های دنیای سینمایی مارول تا آثار مستقل رو در سریع‌ترین زمان به صورت تخصصی توسط منتقدین حرفه‌ای سینما به بوته آزمایش می‌گذارد و البته، از سریال‌ها هم غافل نیست. سریال‌های پرمخاطبی مانند بازی تاج‌ و‌ تخت، شهرزاد و Westworld قسمت به قسمت در زومجی بررسی می‌شوند. 

انتشار تریلرهای روز سینما و تلویزیون؛ یکی دیگر از جذابیت‌هایی است که می‌توانید در زومجی و بخش سینمایی آن پیدا کنید. تریلر فیلم‌ها و سریال‌ها را می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن تماشا کرده و لذت ببرید. برای عاشقان سریال‌های شبکه HBO، الان با انتشار تریلر فصل دوم Westworld رورزها، روزهای خوبی است. 

البته فعالیت زومجی در حوزه سینما و تلویزیون، به انتشار اخبار، تریلرهای روز و نقد فیلم و سریال منتهی نمی‌شود. دوست‌داران سینما می‌توانند هر هفته چهارشنبه شب ساعت ۲۱، از طریق کانال رسمی ما در یوتیوب و آپارات، به تماشای برنامه سینمایی فریم بنشینند، برنامه‌ای حدودا ۴۰ دقیقه‌ای که می‌تواند همه نیازهای شما در این حوزه را نه در مطالعه متن، بلکه با تماشای یک برنامه ویدیویی، برطرف کند. 

زومجی، یک چندشاخه سرگرمی است، یک پارک بزرگ که پر از مطالب و ویدیوهای تماشایی از دنیای سینما و تلویزیون است. البته در این پارک می‌توانید مقاله‌های جذاب و سینمایی زیادی هم مطالعه کنید، مقاله‌هایی که می‌توانند با نثری روان و شیرین، از معرفی و موشکافی فیلم ترسناک تا پاسخ سوال‌های پرشمار مخاطبان فارسی‌زبان از فیلم‌های رازآلود سینما را بدهد، مثلا؛ اینکه در پایان‌بندی فیلم Inception، ساخته مرموز کریستوفر نولان، فرفره از حرکت می‌ایستد یا خیر. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار