مديركل راهداري و حمل ونقل جاده‌اي لرستان گفت: در ايام نوروز 97 نرخ جابجايي مسافر تغيير نمي‌كند و پيش‌فروش بليت‌هاي نوروزي از 17 اسفندماه آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 23 February 2018
 عباس شرفی مديركل راهداري و حمل ونقل جاده‌اي لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اعلام دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و به منظور رعایت حال مسافران نوروزی با هماهنگی‌ انجمن‌های صنفی حمل و نقل مسافر و رانندگان، در نوروز 97 همراه با سراسر کشور تغییر و افزایشی در نرخ جابجایی مسافر در استان لرستان نخواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح نوروزی 97 از 23 اسفندماه سال جاری و به منظور ایجاد فرصت مناسب برای مسافران جهت برنامه‌ریزی و ترویج فرهنگ سفر، پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از 17 اسفندماه آغاز می‌گردد و هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر شرکت‌های مسافربری و یا سایت‌های این شرکت‌ها نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه یک‌هزار و 299دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در بخش حمل و نقل عمومی آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند، اظهار کرد: اکنون 38 شرکت اتوبوسرانی در استان لرستان فعال هستند که با ظرفیت 243 دستگاه اتوبوس با میانگین عمر 6.45سال به استقبال طرح نوروزی می‌روند.

شرفی با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسی لرستان جزو جوانترین ناوگان کشور است، خاطرنشان کرد: کشیک‌های نظارتی این اداره کل همزمان با آغاز طرح نوروزی از 25 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین سال 1397 با همکاری ادارات کل صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی لرستان در سطح استان فعال و بر کیفیت خدمات‌رسانی و نرخ جابجایی مسافران نوروزی نظارت دقیق خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار