مدیرکل ورزش‌وجوانان لرستان از اعطای 280 میلیارد تومان وام ازدواج به زوج‌های جوان استان طی 10 ماهه گذشته امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۶۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 13 February 2018
علی‌یاور عزیزپور مدیرکل ورزش‌وجوانان لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی چند سال اخیر جهش خوبی جهت جبران عقب‌افتادگی‌ها در حوزه ورزش صورت گرفته‌است.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر با توجه به اعتبارات خوبی که از نظر منابع استانی و ملی برای پروژه‌های عمرانی به لرستان تخصیص داده شده توانستیم سرانه ورزشی استان را هفت سانتی‌متر افزایش دهیم.

مدیرکل ورزش‌وجوانان لرستان با بیان اینکه از نظر سرانه ورزشی با متوسط کشوری 22 سانتی‌متر فاصله داریم، بیان داشت: انتظار می‌رود با افتتاح پروژه‌های آماده شده و بهره‌برداری از پروژه‌های در دست ساخت سرانه ورزشی استان به 63 سانتی‌متر افزایش یابد.

عزیزپور تصریح کرد: 81 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای استان مصوب شده اما بین اعتبار مصوب و اعتباری که دریافت می‌شود همواره فاصله وجود دارد با این وجود تلاش می‌کنیم با افزایش اعتبارات مصوب، افزایش اعتبارات تخصیصی را نیز داشته باشیم.

وی از همکاری خوب بانک‌های عامل در راستای اعطای وام ازدواج به زوج‌های جوان گفت و یادآور شد: در سال گذشته 333 میلیارد تومان وام توسط بانک‌های استان به زوج‌های جوان اعطا شد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان لرستان با ابراز اینکه 4 هزار و 200 نفر از زوج‌های جوان استان در صف ازدواج هستند، افزود: طی 10 ماهه گذشته امسال 280 میلیارد تومان وام به زوج‌های جوان پرداخت شده‌است.

وی اظهار داشت: تعداد محدودی از شعب استان منابع کمتر از تقاضا دارند و بیشتر افرادی که در صف هستند افرادی بوده که یا از نظر تامین وثیقه مشکل داشته‌اند و یا اینکه پیگیر ثبت‌نام خود نشده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار