فرمانده انتظامی لرستان از کشف 4 تن مواد مخدر در این استان در 10 ماهه ابتدایی امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۶۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ 10 February 2018
حاجی محمدمهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: ۴۵۸ هزار و ۷۳۰ بار به مأموریت پلیس داده شده که ۶۳ درصد این تماس‌ها عملیاتی شده‌اند و ۳۷ درصد مشاوره تلفنی از پلیس بوده است.

وی ادامه داد: فوریت‌های پلیسی در حوزه عملیاتی ۱۳ درصد افزایش‌یافته و این نیرو با اجرای ۱۱۱ طرح حجمی در کمتر از ۶ ماه توانسته‌ در این حوزه ۷۱۳ بار نقاط آلوده استان را پاک‌سازی کند.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: در وقوع سرقت‌ها در ۱۰ ماهه ۸ درصد کاهش صورت گرفته چرا که ۱۶ طرح پیشگیرانه اجرا شده است.

مهدیان نسب افزود: لرستان جز ۱۸ استان‌های اول در وقوع سرقت‌ها نیست و برای بهبود وضعیت در این حوزه ۲ هزار و ۶۳ شب گرد و سرایه‌دار در سطح این استان ساماندهی شده‌اند، همچنین ۱۹۸ باند سرقت و ۶۴۴ سارق متلاشی و دستگیر شده‌اند.

وی گفت: در 10 ماهه ابتدایی امسال ۷۴۹ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و ۶۸ باند قاچاق کالا نیز در سطح استان منهدم شده است.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی قتل در استان، افزود: برای تحقق این هدف طرح‌های زیادی اجرا شده است.

مهدیان نسب افزود: در 10 ماهه ایتدایی امسال با انجام ۶۰ عملیات استانی ۴ تن انواع مخدر کشف و در این راستا ۶۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز منهدم شده‌اند.

وی گفت: رویکرد اصلی پلیس برخورد با خرده‌فروشان بوده و در حوزه تصادف درون‌شهری با کاهش ۱۰ درصدی روبرو بوده‌ایم چرا که اقدامات فرهنگی مختلفی در این راستا انجام شده است.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: ۱۱۸ نقطه حادثه‌خیز در استان وجود دارد که ۴۸ نقطه دارای اولویت ویژه هستند و انتظار می‌رود جاده‌ها به سامانه‌های هوشمند نظارتی مستقر شود.

وی در ادامه با اشاره به علل وقوع تصادف، افزود: عدم توجه به جلو، رعایت حق تقدم و تجاوز به چپ مهم‌ترین عوامل وقوع تصادف به شمار می‌روند.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد:  ۳ هزار و ۵۱۳ پرونده شاکی و متشاکی در کلانتری‌ها منجر به ساز شده و به بیان دیگر ۷۴ درصد از پرونده‌های ورودی به صلح و سازش ختم شده‌اند.

مهدیان نسب در ادامه با اشاره به بخشودگی ۵۰ درصدی موتورسیکلت و خودروهای توقیفی در استان، افزود: برای رفاه حال مردم استان این طرح تا نوروز ادامه دارد.

وی گفت: بیش از ۲۵۰ مجرم اینترنتی تاکنون در استان دستگیر شده‌اند و پلیس فتا حافظ ارزش‌ها در فضای مجازی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار