کد خبر: ۵۶۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 05 February 2018
لحظاتی پیش، صدای تیراندازی در محدوده نهاد ریاست جمهوری شنیده شد که گویا دلیل آن این بود که ماموران انتظامی و امنیتی به سمت ضارب قمه کش که قصد ورود به ریاست جمهوری را داشته است، تیراندازی کرده اند.

به گزارش «تابناک»، دقایقی پیش صدای تیراندازی از محدوده ریاست جمهوری شنیده شد، دلیل این مساله گویا این بوده که، یک نفر با قمه وارد محدوده نهاد ریاست جمهوری بوده و پس از عبور از گیت اول که حساسیت و بازرسی چندانی در ارتباط با ترددکنندگان صورت نمی گیرد، تلاش کرده از گیت دوم نهاد که بازرسی های سفت و سخت تری برای عبور و مرور افراد از صورت صورت می گیرد نیز عبور کند.

تیراندازی در نهاد ریاست‌جمهوری/ ماموران به ضارب قمه‌کش تیراندازی کردند

 این فرد در حالی که تلاش داشته با زور قمه وارد محوطه ریاست جمهوری شود، با اخطار ماموران انتظامی و امنیتی مواجه می شود که در اثر بی توجهی به اخطار ماموران، آنها ناچار به تیراندازی به سمت فرد ضارب قمه کش می شوند.

 یک منبع آگاه، تیراندازی در نهاد ریاست جمهوری را تایید کرده است.

توضیحات معاون امنیتی استاندار تهران

معاون امنیتی استاندار تهران درباره جزئیات این اتفاق گفته است: ساعت ۱۱ امروز یک مرد حدودا ۳۵ ساله قصد عبور از گیت نهاد ریاست جمهوری را داشته که به دلیل همراه داشتن سلاح سرد با ماموران حفاظت نهاد درگیر می شود

«محسن همدانی» افزود: وی با سلاح سرد به نیروهای حفاظت حمله کرده که این امر منجر به تیراندازی ماموران نهاد و مصدوم شدن فرد مهاجم از ناحیه پا می شود و او را از ادامه مسیر باز می دارد.

 وی تصریح کرد: فرد مهاجم بازداشت و به بیمارستان منتقل شده است. در تلاش هستیم تا هویت فرد مصدوم را شناسایی و علت اقدام او را جویا شویم.

استاندار تهران: رسیدگی موضوع بر عهده قوه قضائیه است

استاندار تهران گفت: در حال حاضر فرد مورد نظر به بیمارستان منتقل شده، اما هنوز انگیزه فرد مهاجم مشخص نشده است.

«محمّدحسین مقیمی» با اشاره به حادثه امروز که در طی آن فردی با قمه اقدام به عبور از گیت‌های نهاد ریاست‌جمهوری کرده بود، عنوان کرد: اطلاع من از این حادثه در حد کلیاتی است که مطرح شده است. باید صبر کنیم وضعیت فرد مورد نظر بهتر شود و روند بازپرسی از وی انجام گیرد تا جزییات حادثه مشخص شود.

استاندار تهران یادآور شد: با توجه به اینکه فرد مورد حامل قمه بوده و به هشدار نیروهای امنیتی هم توجه نکرده، فکر می‌کنم رسیدگی به این مساله در حال حاضر بر عهده قوه قضاییه باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار