کد خبر: ۵۶۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 02 February 2018
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها آخرین وضعیت این تحقیقات را تشریح کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، جبار کوچکی‌نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به آخرین پیگیری‌ها و تحقیقات این کمیته گفت: به تخلفات و مشکلات بسیاری تاکنون در زمینه این تحقیقات پی برده‌ایم، اما نمی‌توانیم تا قبل از جمع‌بندی‌ها آن را اعلام کنیم.
وی با بیان اینکه کار تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها اقدامی بسیار گسترده است، افزود: باید در این میان راستی‌آزمایی‌هایی را انجام دهیم، ما گزارشات را از دستگاه‌های مختلف مانند شرکت ملی نفت، گاز، برق، آب دریافت کرده‌ایم و بررسی آن را در اختیار یک تیم قرار داده‌ایم.
کوچکی‌نژاد تصریح کرد: یک تیم دیگر هم در حال بررسی خروجی‌ها هستند تا مشخص شود پول‌هایی که به صنعت، کشاورزی، کار، امداد و ... پرداخت شده درست هزینه شده‌اند یا خیر.
نماینده مردم رشت تأکید کرد: به طور مثال 1000 میلیارد تومان به بهداشت یا 2000 میلیارد تومان بلاعوض به صنعت پرداخت شده است، حال باید دید آیا وزارت صنعت این مبالغ را به شرکت‌های ورشکسته پرداخت کرده است یا خیر؟
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها در پایان خاطرنشان کرد: درباره اینکه تخلفی در این میان صورت گرفته شکی نیست و قطعا دستگاه‌هایی پول‌هایی را در راستای هدفمندی یارانه‌ها پرداخت نکرده‌اند و باید در این میان بخش‌های درآمدی و هزینه‌ای صندوق بررسی شود.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار