معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در سینما استقلال خرم‌آباد خبر داد.
کد خبر: ۵۵۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 26 January 2018
به گزارش پایگاه خبری تابناک،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، فرید رحمتی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اعلام این خبر، گفت : ١٨فیلم از بخش اکران اول و کودک و نوجوان سی و ششمین جشنواره ی فیلم فجر، همزمان با تهران در سینما استقلال خرم‌آباد نیز به به روی پرده خواهد رفت. 

وی افزود : فیلم‌های این جشنواره از چهاردهم تا بیست و یکم بهمن ماه هر روز در ٤ نوبت و از ساعت ١٤ تا ١٦ - ١٦ تا ١٨ - ١٨ تا ٢٠ و ٢٠ تا ٢٢ در سینما استقلال خرم‌آباد اکران می‌شوند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: تا کنون نمایش فیلم‌های به وقت شب به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، ماهورا به کارگردانی حمید زرگرنژاد، بمب به کارگردانی پیمان معادی، جاده قدیم به کارگردانی منیژه حکمت، خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی، چهار راه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی، مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی، امیر به کارگردانی نیما اقلیما، کار کثیف به کارگردانی خسرو معصومی، دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی، سوء تفاهم به کارگردانی احمدرضا معتمدی و زنانی با گوشواره‌های بارونی به کارگردانی رضا فرهمند در خرم‌آباد قطعی شده و ٤ فیلم دیگر از بخش اکران اول و ٢ فیلم از بخش کودکان و نوجوانان نیز به این لیست اضافه خواهند شد.

رحمتی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند جهت تهیه ی بلیط، به صورت روزانه، به گیشه فروش سینما استقلال مراجعه و بلیط فیلم‌های مختص به آن روز را تهیه نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار