مدیرجهادکشاورزی خرم‌آباد از معرفی بیش از 600 طرح اشتغال‌فراگیر در بخش کشاورزی به بانک های عامل این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 16 January 2018
مراد بیرانوند مدیرجهادکشاورزی خرم‌آباد، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون در سه زمینه اشتغال بهین‌یاب، اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار تسهیلاتی به کشاورزان ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: اشتغال بهین‌یاب مربوط به طرح‌های صنعتی بخش کشاورزی همانند طرح‌های دامداری است، ضمن اینکه طرح‌های در این راستا برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

مدیرجهادکشاورزی خرم‌آباد با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر طی سه مرحله، بیان داشت: در مرحله اول 208 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان به بانک کشاورزی معرفی شد.

بیرانوند تصریح کرد: طی مرحله دوم 257 طرح با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان به بانک ملی و در مرحله سوم نیز 149 طرح برای دریافت تسهیلات به بانک صادرات معرفی شد.

وی پرداخت تسهیلات را در راستای توسعه، ایجاد و تکمیل عنوان و تصریح کرد: اعتبارات این بخش پنج ساله با سود 6 درصد است، ضمن اینکه سال اول تنفس محسوب شده و بازپرداخت از سال دوم شروع می‌شود.

مدیرجهادکشاورزی خرم‌آباد افزود: پیش‌بینی می‌شود برای یک هزار و 200 نفر در بخش اشتغال فراگیر شغل ایجاد شود.

بیرانوند یادآور شد: متقاضیان برای دریافت تسهیلات می‌بایست به سایت کارا مراجعه کرده و طرح خود را ثبت کنند، پس از بررسی طرح توسط کارشناسان جهادکشاورزی، طرح در کارگروه اشتغال مطرح شده و در صورت تصویب به بانک مربوطه جهت دریافت تسهیلات معرفی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار