مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: مبلغ 3 میلیارد و 200 میلیون ریال برای ایجاد پیست تارتان در شهرستان پل‌دختر اختصاص یافت.
کد خبر: ۵۴۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳ 07 January 2018
علی یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در پلدختر، اظهار داشت: با توجه به تأکید  وزارت ورزش در ایجاد جاده‌های سلامت اعتبار جاده سلامت در پلدختر با اخذ موافقت وزارتخانه به اعتبار پیست تارتان تزریق می‌شود زیرا این پیست به نهادینه کردن ورزش همگانی کمک می‌کند.

وی افزود: احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در روستای سراب حمام ، سالن ورزشی روستای افرینه و تکمیل زمین چمن معمولان از توابع شهرستان پل‌دختر از محل اعتبارات ملی ورزش در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: روستای افرینه دارای سالن سقف کوتاه بوده که لازم است برای پوشش ورزش‌های توپی به سالن چندمنظوره تبدیل شود به همین منظور باید کار را به صورتی پیش برد که  عملیات اجرایی فاز اول آن در ایام دهه فجر آغاز شود.

وی به زمین چمن فوتبال معمولان اشاره کرد و افزود: امسال 4 میلیارد ریال به این پروژه اختصاص‌یافته و با توجه به این‌که  زیرسازی و زه‌کشی آن انجام شده به احتمال با تزریق این مبلغ امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

عزیزپور با بیان این‌که در گذشته اعتبار خوبی هزینه شده است، خاطرنشان کرد: زمین چمن فوتبال معمولان زیرساخت آن  فراهم شده و بیش از حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: شهرستان پلدختر یک‌هزار و 600 ورزشکار سازمان‌یافته دارد که نسبت به سال گذشته این تعداد افزایش داشته است.

وی افزود: پاداش ورزشکاران میانگین تعریف شده‌ای دارد که در سطح ملی فدراسیون‌ها بر اساس اسامی قهرمانان در وزارتخانه به عنوان‌های کسب‌شده آن‌ها پاداش اختصاص می‌دهد.

عزیزپور خاطرنشان کرد: در استان لرستان بر اساس کسب رتبه‌های ورزش‌کاران در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

وی وضعیت ورزش شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ورزش شهرستان پویا و ورزش‌کاران خیلی خوبی دارد و تلاش می‌شود با قهرمانان مانند بلفکه، مهرابی و دیگر ورزشکاران توجه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به بحث استخدام قهرمانان ورزشی اشاره کرد و گفت: آیین‌نامه استخدام قهرمانان نیز تعریف شده و ورزشکارانی که در رقابت‌های بازی‌های آسیایی، جهانی و المپیک دارای مدال هستند در اولویت استخدام قرار دارند در پلدختر نیز ورزش‌کاران قهرمان شهرستان باید به آن قابلیت برسند تا با توجه به ظرفیت‌های قانونی استخدام قهرمانان مشمول آن‌ها شود.

وی افزود: اعتباری برای هیات‌های ورزشی استان در نظر گرفته شده اداره کل ورزش و جوانان استان بیشتر از میزان اعتباری که نماینده پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی از وزارت ورزش برای این هیات‌های جذب می‌کند اعتبار اختصاص خواهیم داد.

عزیزپور خاطرنشان کرد: امسال 3 میلیارد و 110 میلیون ریال به تعمیرات ورزشی در شهرستان پل‌دختر اختصاص‌یافته که این میزان سال گذشته 300 میلیون ریال بوده و همچنین مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال در سالجاری در بخش اعتبارات تجهیزاتی به ورزش این شهرستان اختصاص‌یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار