مردم لرستان در پی اقدامات تخریب گرایانه ی عده ای سود؛ با راهپیمایی گسترده ضمن تاکید بر مطالبات بحق خود؛ بر انزجار از دخالت های بیگانگان و محکومیت اغتشاشگران به خیابان ها آمدند.
کد خبر: ۵۴۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 03 January 2018
مردم استان لرستان در محکومیت اقدامات اخیر تعدادی از اغتشاش‌گران که منجر به کشته شدن چند تن از هموطنان شده و آسیب زیادی به اموال عمومی رسانده بود، با حضور گسترده خود در راهپیمایی حماسه‌ای دیگر آفریدند.

مردم استان لرستان نیز با حضور گسترده خود در راهپیمایی اروز انزجار خود را از فتنه‌گران و آشوب طلبان اعلام کرده و با حمایت قاطع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت فقیه حماسه‌ای دیگر آفریدند.
 
در این راهپیمایی ها مردم بر مطالبات بحق خود تاکید داشتند و خواستار آن بودند که به وضعیت اقتصادی توجه بیشتری شود و از سویی دیگر مفاسد اقتصادی به جد مورد پیگیری قرار بگیرد.

در راهپیمایی امروز شعارهایی چون مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل،مرگ بر آل سعود،مرگ بر ضد ولایت فقیه،مرگ بر فتنه‌گر،لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است،حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست.

حبیب‌الله خجسته‌پور امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی باشکوه مردم لرستان در محکومیت اغتشاش‌های اخیر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قطعا 40 سال تجربه جمهوری اسلامی ایران نشان داده که هرجا ما حضور مردم را دشته باشیم هیچ کسی نمی‌تواند به ارزش‌های نظام تعرض کند.

وی خاطرنشان کرد: از دو روز گذشته هیچ گونه مورد امنیتی خاصی در سطح استان لرستان مشاهده نشده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان راهپیمایی امروز مردم را خط پایانی بر تمام تعرض‌ها دانست و بیان داشت: این حضور باشکوه مردم حاکی از آن است که دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند به ارزش های انقلاب اسلامی ایران تعرض نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار