مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۶۶۳ طرح اشتغال‌زایی با ۲۲۹ میلیارد تومان اعتبار و اشتغال ۵۱۷۰ نفر در لرستان به تصویب رسیده است.
کد خبر: ۵۴۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 02 January 2018
 "علی آشتاب" مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در جلسه کارگروه اقتصادی لرستان بیان کرد: تاکنون 663 طرح اشتغال‌زایی با 229 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال 5170 نفر در جلسات طرح اشتغال فراگیر در لرستان به تصویب رسیده است.

وی افزود: همچنین 88 طرح بااعتبار 102 میلیارد تومان که برای هزار و 87 نفر اشتغال ایجاد می‌کند، در کمیته‌های فنی بررسی‌شده و برای مطرح‌شدن در شورای اشتغال لرستان آماده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه 330 میلیارد تومان طرح در لرستان شناسایی‌شده است بیان کرد: این طرح‌ها در کمیته‌های مختلف بررسی‌شده که سهم و ظرفیت‌های شهرستان‌های استان نیز مشخص و به فرمانداری‌ها اعلام‌شده است.

وی افزود: در ادامه طرح‌های گفته‌شده در فرمانداری‌ها بررسی‌شده و شرایط آن‌ها برای پرداخت تسهیلات طرح اشتغال فراگیر مهیا شده و تعدادی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی‌شده است.

آشتاب گفت: بانک‌های استان نیز برای بررسی طرح‌ها و سطح اختیارات لازم به شهرستان‌ها ابلاغ کرده‌اند تا پرداخت‌ها به‌صورت مناسب انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار