معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۲۸۰ واحد مسکن مهر در شهرستان پلدختر فاقد متقاضی هستند.
کد خبر: ۵۴۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴ 27 December 2017
صادق مریدی معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان عصر روز سه شنبه در جلسه شورای مسکن مهر شهرستان پلدختر اظهار داشت: مسکن مهر پلدختر شامل ۶۲۴ واحد است که در دو فاز ۳۱۲ واحدی فاز بندی شده و فاز اول آن تحویل متقاضیان شده است.

وی افزود: از ۳۱۲ واحد فاز دوم این پروژه ۳۲ واحد حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و باقیمانده آن ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در مرحله نازک کاری هستند.

مریدی خاطرنشان کرد: ۲۸۰ واحد مسکن مهر در شهرستان پلدختر نیز فاقد متقاضی هستند.

معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: با توجه به مصوبات امروز شورای مسکن شهرستان پلدختر مقرر شد برای واحدهای تکمیل شده پایان کار صادر شود و تعاونی ها متقاضیان را به سمت بانک سوق دهند تا با انجام قسط بندی سود دوران مشارکت کمتری پرداخت کنند.

وی افزود: شهرداری موظف شد با توجه به مصوبات قبلی مسکن مهر شهرستان پلدختر برای مالکان پایان کار و تفکیک انجام دهد تا بحث صدور سند توسط ثبت اسناد انجام شود.

مریدی خاطر نشان کرد: شرکت آب منطقه ای لرستان براساس مصوبه استاندار لرستان مطالعه احداث کانال دفع آبهای سطحی مسکن مهر پلدختر را انجام خواهد داد و آن را به اداره کل راه و شهرسازی استان تحویل می دهد تا مصوبات بعدی را انجام دهد.

معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: قرارداد احداث پل ورودی مسکن مهر پلدختر بسته شده و ظرف روزهای آینده عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار